Gjest PCPCPC Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Nå har barna vært bortpå PC'en igjen, og plutselig er alt på skjermen blitt mye større. Ikonene på skrivebordet, og på internett ser jeg bare en liten del av bildet jeg pleier å se. F.eks her på dol får jeg bare se halvparten av innleggene til venstre, av gangen. Tidligere kunne jeg jo se alle.... Uff, håper noen kan hjelpe meg med å ordne dette her. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 De har vel endret skjermoppløsningen tenker jeg. Gå til Kontrollpanel - utseende og temaer - endre skjermoppløsningen Nå vet jeg ikke hva du hadde i utgangspunktet, men jo høyere tall du velger jo mindre blir ikoner og skrift. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Høyreklikk på skrivebordet, velg egenskaper, så avansert og still på skjermoppløsningen. 0 Siter
Gjest PCPCPC Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 De har vel endret skjermoppløsningen tenker jeg. Gå til Kontrollpanel - utseende og temaer - endre skjermoppløsningen Nå vet jeg ikke hva du hadde i utgangspunktet, men jo høyere tall du velger jo mindre blir ikoner og skrift. Tusen takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.