Gå til innhold

IKM imorgen tror jeg *nervøs*

Anbefalte innlegg

Gjest gruegledermeg

Tror jeg har IKM imorgen ( litt usikker fordi eggløsningen var sein denne mnd men normalt skulle jeg hatt den for en uke siden ). Har den siste uken vært unormalt trøtt, sovnet før 21.00 hele uka:-(, vært småkvalm ( bare om kvelden men ), oppblåst som en gassballong, kjempevonde pupper med DET mønstrete kartet med blodåret( helt sykt å se på ) og i hele helgen små stikkinger nederst i magen. Kjennes ut som nåler som blir stikket inni der et sted på en måte.

Har en test liggende som jeg planlegger å ta i morgen men, er så nervøs for at den skal være negativ. Tok en test på ettermiddagen på fredag som var negativ, så tenkte kanskje at morgenurin imorgen vil være bedre?.!? Mer fornuftig å vente noen flere dager?

Noen med bedre greie på dette enn meg?

Skulle egentlig vært ulovlig av kroppen og kaste ut symptomer hvis ike det stemmer.

:-p

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263043-ikm-imorgen-tror-jeg-nerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gruegledermeg

Vi har prøvd i over 1 år no og de siste mnd har jeg vært kvalm i uken før mens har kommet.Begge gangene var jeg sikker på at jeg var gravid men nei.Lykke til.*krysser fingrene*

Har prøvd i rundt 10 mnd, og har vært ganske sikker et par ganger selv:-p

Er så utrolig nedtur å teste negativt når man har følelsene at denne mnd er det klaff..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...