Gjest Sakzi Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal snart begynne på p-piller for første gang. Venter bare på å få mensen før jeg kan starte.. Men det som jeg lurte på da, er om skjer det ting med kroppen el.l at det kan være problem å slutte igjen? Kjærsten min sa at han hadde hørt om jenter som hadde problem med å slutte, men han viste ikke hvorfor.. noen som har en anelse på hva det er som gjør at det kan være vanskelig å slutte?? Skjønner liksom ikke hva det kan være.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Man kan ikke bli avhenigig av p-piller så da er det altså ikke vanskelig å slutte. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Det har jeg aldri hørt om. P-piller er ikke avhengighetsskapende. 0 Siter
dolores83 Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 Eneste jeg kan tenke meg er at p-piller kan dempe en del plager som pms, menssmerter, kviseproblemer og sånt, og at plagene vil komme tilbake hvis man slutter. Men det er altså ikke som å slutte å røyke, f.eks. Har aldri hørt om noen som sliter med p-pilleabstinenser:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2007 Skrevet 22. januar 2007 De problemene han har hørt om er nok at det for noen kan ta lang tid før mensen er i gjenge igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.