Gå til innhold

NHD på forhand takk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest opti

Bedring av depresjon kan skje ved psykoterapi, mosjon (min 30 min rask gange minst 4 ganger i uka), sunt kosthold, lysbehandling, stadig å tilføre seg gleder og tiden hjelper også.

PS. Smart overskrift. DS

Hei

takk for svar. Jeg har gått 2 mnd til psykolog og er nesten mitt gamle jeg igjen, men enkelte dager er fortsatt litt tunge. Jeg klarer å gjøre endel. Sover godt. Er begynt å omgås folk. Begynt å få det moro igjen og håper at nå er depresjonen snart over.

Har aldri hatt depresjon før og syns det var skrekkelig. Har alltid vært så optimistisk og godt humør av natur og dette har vært fælt. Enda blir det betegnet av psykolog som lett depresjon med klart utløsende årsak.

Han sier at jeg er snart bra, så jeg får slå meg til ro med at tiden jobber for meg ?

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hei

takk for svar. Jeg har gått 2 mnd til psykolog og er nesten mitt gamle jeg igjen, men enkelte dager er fortsatt litt tunge. Jeg klarer å gjøre endel. Sover godt. Er begynt å omgås folk. Begynt å få det moro igjen og håper at nå er depresjonen snart over.

Har aldri hatt depresjon før og syns det var skrekkelig. Har alltid vært så optimistisk og godt humør av natur og dette har vært fælt. Enda blir det betegnet av psykolog som lett depresjon med klart utløsende årsak.

Han sier at jeg er snart bra, så jeg får slå meg til ro med at tiden jobber for meg ?

Glemte en viktig ting:

Ikke ligge lengre enn til 08.30 om morgenen. Søvn ut over 8-9 timer gir depresjon.

Gjest opti

Glemte en viktig ting:

Ikke ligge lengre enn til 08.30 om morgenen. Søvn ut over 8-9 timer gir depresjon.

Hei

Skøyer du med meg eller er det virkelig tilfelle det med søvn. Har i hele mitt liv likt å sove lenge i helgene. Gjerne 12 -14 timer. Jeg er så glad nå for at jeg får til å sove igjen.Jeg trodde god søvn og godt sovehjerte var tegn på en psyke i balanse he he. Er det ikke positivt at depresjonen er begynt å lette såpass. Tilbakefallsprosenten i mitt tilfelle er visst liten ifølge psykolog. Han sier jeg er ett lett tilfelle. Jeg som har syns det var så fælt. Sikkert fordi jeg allltid har hatt det så godt og en fantastisk familie og ett godt nettverk.

Sikkert derfor jeg ikke taklet infertiliteten så godt eller hva ? Blir adopsjon til høsten så det blir spennende

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...