Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det har vært så stille de siste dagene.Fra og se bulker på magen, til ingenting.

Var på kontroll fredag.Alt var bra.

Noen som har tips om hvordan jeg kan vekke den lille leieboeren?

Fortsetter under...

Skrevet

Frøkna mi våkner bare jeg klapper lett på magen. Ganske heldig der. Hvis jeg ikke har kjent liv på en stund stryker jeg og klapper på magen, så setter det i gang. Ellers så er det full gass hvis jeg drikker noe kaldt. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Frøkna mi våkner bare jeg klapper lett på magen. Ganske heldig der. Hvis jeg ikke har kjent liv på en stund stryker jeg og klapper på magen, så setter det i gang. Ellers så er det full gass hvis jeg drikker noe kaldt. Hvor langt er du på vei?

Jeg er 26 uker...

Skrevet

Babyen kan ha snudd seg og sparke innover mot innvollene dine i stedet. Det skjedde med meg, tror jeg var i uke 29 og jeg dro til sykehuset på sjekk. Det var helt rart å se bevegelsene på skjermen mens jeg ikke kjente noe som helst selv, for dagen før var det tydelig merkbart.

Skrevet

Jeg er 26 uker...

Det er litt snodig, men i alle mine tre svangerskap har jeg notert i "dagboka" at jeg kjente lite liv i uke 24-26...

Du får drikke sterk saft og se ok det skjer noe!

Skrevet

Min pleide alltid å våkne når jeg la meg i badekaret, og det kom vann rundt magen. Hvis du ikke har badekar må du kanskje en tur i bassenget, eller kanskje dusjing kan hjelpe?

Annonse

Skrevet

Drikk saft eller få i deg noe annet skikkelig søtt, så blir det nok liv! Eller dytt litt i magen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...