Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HEI!

Jeg er en jente på 22 år og jeg kan ikke dette med samspill og sliter med selvmordstanker på grunn av det hele. Jeg forelsker meg konstant der det ikke blir gjengjeldt og må nøye meg med det jeg ikke vil ha. Jeg har hatt en kjæreste nå(min første),men jeg blir kvalm så jeg gjorde det slutt. Han jeg er forelska i er utilgjengelig og i et samlivsbrudd. Han sa jeg var drømmedame og at jeg var så hyggelig . Og jeg har selvsagt fått forhåpninger og der ender jeg rett i grøfta igjen og blir destruktiv og deprimert fordi jeg ikke får han. Jeg kan telle på hendene mine de ganger jeg har fått fysisk kontakt og dette med berøring er jo så nødvendig for oss alle. Jeg får tilbakemeldinger på at jeg er pen,rak og elegant...osv. Det blir også trukket frem for å holde motivasjonen oppe at jeg er mer ressurssterk enn de fleste mennesker av behandlere og de få vennene jeg har. Men det betyr så lite når ingen vil være nær meg. Jeg har b.la spisproblem og personlighetsforstyrrelse pga incest i barndommen og ustabilitet ved. Familie relsasjoner,manglende behovsdekning…osv.

Jeg reagerte på incest med å bli veldig inneslutta og klønete med gutter. Jeg leverer aldri ut følelsene mine fordi jeg vet jeg kommer til å bli avvist. Jeg vet ikke hvordan man gjør det en gang. Men jeg tenker kjærlighet til seg selv vil kunne lette på situasjonen,men jeg lærte det liksom aldri. Jeg har fått forståelse for det nå,men jeg håndterer ikke enda. Og jeg føler meg som en raring og misunner andre jenter som får det til. Det er nesten som om livet er ute etter å ta meg og jeg føler meg straffet.

Har du noen råd som du tror kan komme til nytte i denne saken? Det er av og til kjekt med andre typer innfallsvinkler.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263152-n%C3%A5r-begynner-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nikkilill

hvis jeg hadde vært deg hadde jeg kontaktet fastlegen min, eller en psykolog. for å få pratet ut om problemet og finne ut en måte en kan jobbe seg igjennom det. går selv til psykolog pga voldtekt i barndommen. og merker nå stor fremgang.

lykke til =)

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...