Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg glemte noen p-piller i slutten av mitt forige brett.(fra 2-4 januar). Tok to graviditetstester,men de var begge negativ. Den siste tok jeg for en uke siden. Jeg fikk mensen, eller noe lignende fredagen den 12. januar. Har alltid fått den om lørdagen. Tirsdag 16. Januar glemte jeg å ta den første pillen på det nye brettet og tok den om onsdagen. De andre pillene har jeg ikke tatt fordi jeg bestemte meg for å ta en pillefri måned siden jeg stadig glemmer dem. Problemet er at jeg fremdeles blør. Nå har det foregått av og på i 12 dager, og blodet er brunt. Hva kan det skyldes?Er det fordi jeg sluttet å ta pillen,eller er det noe annet. Har alltid hatt korte mens-sykluser. Jeg kan ikke være gravid,sant? Har vært plaget av ekstremt med luft i magen og noen ganger vondt siden 6 januar+ en slags murring.

Mvh jente,19

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263251-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du har rotet en del med pillene og da blir det rot med blødningene. Mister man to piller vil det ofte komme blødning og stopper man før tiden, vil det også utløse blødning. Jeg tror ikke du kan være gravid, men ta for en sikkerhets skyld en test ør du slår deg til ro. Du kan jo også tidligere ha glemt pille i løpet av syklus? Til informasjon er det ikke så farlig å glemme en tablett sist på brettet, men å starte for sent eller glemme i starten er risikabelt. Hva med å forsøke en prevensjonsring som kan brukes i tre uker før det er en ukes pause?

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263251-bl%C3%B8dninger/#findComment-2111313
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...