Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det har vært slutt i flere år og vi har et barn sammen. Han har ny dame, men jeg er og har vært single hele tiden. Her om dagen var x-en innom slik som han er flere ganger i uken pga barnet. Men nå plutselig begynte han å koseprate og berøre meg steder som han ikke burde siden han har kjæreste. Jeg har kun hatt to korte forhold (under to mndr på hver) og det er over to år siden jeg hadde sex sist, så selvfølgelig klarte han å vekke "lysten" i meg. Jeg klarte å stå imot siden jeg er imot utroskap (selv om det er han og ikke jeg som er det), men dagen etter angret jeg faktisk på at jeg ikke slo til for da klarte jeg ikke å tenke på annet hele dagen på jobb. Jeg har aldri møtt kjæresten hans selv om ikke det er noen unnskyldning, men jeg vet virkelig ikke om jeg klarer å la vær hvis han prøver seg igjen. Jeg har nærmest ikke tenkt på sex på to år og nå tenker jeg plutselig på det hele tiden. Noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263259-sex-med-x/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kan for meg godt være at du vil ha ham fordi at du vil ha kos/nærhet/sex, og ikke fordi du plent vil ha _ham_.

han har et nytt liv han har valgt. han har en ny kvinne i sitt liv som er lykkelig, vil du være årsaken til hennes brist?

hva med ungen deres da? det beste ville vært for den at foreldrene bor sammen. de kan pule, men ikke bo sammen. det er jo ikke riktig på noen måte!!

ta en prat med ham. er dere ferdig med hverandre, så er dere det. få deg et ONS og tilfredsstill dine behov, men ikke med ham!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263259-sex-med-x/#findComment-2110786
Del på andre sider

det kan for meg godt være at du vil ha ham fordi at du vil ha kos/nærhet/sex, og ikke fordi du plent vil ha _ham_.

han har et nytt liv han har valgt. han har en ny kvinne i sitt liv som er lykkelig, vil du være årsaken til hennes brist?

hva med ungen deres da? det beste ville vært for den at foreldrene bor sammen. de kan pule, men ikke bo sammen. det er jo ikke riktig på noen måte!!

ta en prat med ham. er dere ferdig med hverandre, så er dere det. få deg et ONS og tilfredsstill dine behov, men ikke med ham!

Du har helt rett. Det er sex jeg trenger og vil ha, men ikke nødvendigvis med HAN. Men jeg er også av typen som ikke klarer disse ONS-ene. Jeg er nok litt gammeldags og vet at "alle" gjør det i disse dager. Jeg tenker som så at det må jo være noe galt i forholdet dems siden han kommer til meg sånn som han gjorde her om kvelden, men jeg vil absolutt ikke ha skylda for et evt. brudd, så jeg skal prøve å holde han på avstand så godt jeg kan. Fikk ei mld av han i sta hvor han unnskyldte seg, så kan hende det ikke skjer igjen. :-)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263259-sex-med-x/#findComment-2110864
Del på andre sider

Du har helt rett. Det er sex jeg trenger og vil ha, men ikke nødvendigvis med HAN. Men jeg er også av typen som ikke klarer disse ONS-ene. Jeg er nok litt gammeldags og vet at "alle" gjør det i disse dager. Jeg tenker som så at det må jo være noe galt i forholdet dems siden han kommer til meg sånn som han gjorde her om kvelden, men jeg vil absolutt ikke ha skylda for et evt. brudd, så jeg skal prøve å holde han på avstand så godt jeg kan. Fikk ei mld av han i sta hvor han unnskyldte seg, så kan hende det ikke skjer igjen. :-)

Takk for svar!

så bra at du har så fine holdninger!

det er jo helt greitt at det evt blir brudd mellom de to, det betyr jo at noe ikke er som det skal i forholdet. men begrunnelsen for bruddet er jo noe helt annet, den skal jo ikke være fordi den ene parten var utro, og sårte den andre så mye at det ble slutt. da har forholdet vart for lenge...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263259-sex-med-x/#findComment-2111662
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...