Gå til innhold

hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Gjest ønskersvar81

Jeg tørr nesten ikke spørre, fordi jeg tørr ikke vite.

Begynte med at jeg ikke spiste noe særlig på to døgn (pga noe privat som skjedde og jeg derfor mistet matlyst), ble slapp og våknet 3. dagen opp med hodepine og utmattelse. Målte feber 39 grader på formiddagen. Denne gikk ned mot kvelden (uten bruk av tabletter). Lå slapp og svimmel, men uten feber 4. dag. Er i dag bedre, men med en gang jeg reiser meg opp for å bevege meg går det rundt. Får litt varmetokter innimellom,men termometeret viser ikke feber. Har de siste to dagene fått i meg frokost og middag.

må også tilføye at jeg har vært kvalm alle disse dagene (men, det kommer kanskje av det psykiske?)

noen som vet hva dette kan være?

går ikke på noen medikamenter og ingen sykdom (jeg vet om)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263310-hva-kan-dette-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest NurseNovel

Kan også være stressreaksjon-symptomer på det du opplevde.

Noen får forhøyet temperatur/feber en dag eller to etter å ha vært utsatt for stress/stor belastning. De andre symptomene dine kan også komme av denne belastningen.

Ikke farlig. Bare ubehagelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...