Gå til innhold

Her en sliten svigerinne

Anbefalte innlegg

kakki1365380609

Jeg venter på å bli tante. Vannet gikk for snart to døgn siden, hun har fått modningspille, men ingen rier. Hun er nå åtte dager på overtid. Hun er skikkelig sliten av lite søvn, og lei av å vente. Hvor lenge venter de før et evt keisersnitt kommer inn i bildet? Noen som har tanker om det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263318-her-en-sliten-svigerinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første fødsel var slik:

Ble lagt inn 16 dager over termin, ingen modning. Fikk modningsgel om formiddagen + ny om ettermiddagen. Litt murring, men ikke rier. Sov godt om natta.

Dag 17: Fikk stikkpille for modning om formiddagen. Mange hyppige ganske sterke rier hele dagen. Jeg gikk og gikk og gikk i timesvis. Liten vannavgang om ettermiddagen, bare så vidt jeg merket det.

Sov litt urolig om natta. Fikk en sprøyte for å slappe av og samle krefter.

Dag 18: Fikk drypp klokka 12. Riene startet og var veldig kraftige. Hadde 1,5 time med pressrier. Gutten satt fast, og det ble prøvd tang og løpende vurdert keisersnitt. Han kom heldigvis ut på 2 forsøk med vakuum 19.15.

Jeg var sliten, men hadde 100% lyst til å oppleve en fødsel til - og det fikk jeg 2 ganger til :-)

Håper det går fint med svigerinna di! Det kan være lurt å gå mye, men samtidig må en ikke gå så mye at en sliter seg ut...

kakki1365380609

Min første fødsel var slik:

Ble lagt inn 16 dager over termin, ingen modning. Fikk modningsgel om formiddagen + ny om ettermiddagen. Litt murring, men ikke rier. Sov godt om natta.

Dag 17: Fikk stikkpille for modning om formiddagen. Mange hyppige ganske sterke rier hele dagen. Jeg gikk og gikk og gikk i timesvis. Liten vannavgang om ettermiddagen, bare så vidt jeg merket det.

Sov litt urolig om natta. Fikk en sprøyte for å slappe av og samle krefter.

Dag 18: Fikk drypp klokka 12. Riene startet og var veldig kraftige. Hadde 1,5 time med pressrier. Gutten satt fast, og det ble prøvd tang og løpende vurdert keisersnitt. Han kom heldigvis ut på 2 forsøk med vakuum 19.15.

Jeg var sliten, men hadde 100% lyst til å oppleve en fødsel til - og det fikk jeg 2 ganger til :-)

Håper det går fint med svigerinna di! Det kan være lurt å gå mye, men samtidig må en ikke gå så mye at en sliter seg ut...

Takk for svar. Har nesten lyst å ile opp der for å støtte og oppmuntre.

Ja ja, det blir nok en baby til slutt:o)

kakki1365380609

Hvordan har det gått med henne? Har hun født nå?

Skikkelig treig med å svare jeg visst:o) Joda, jeg ble tante tidlig onsdags morgen 24. Fødte på vanlig måte, med ledninger over alt, også på hodet til babyen. Maaaasse blondt hår og ganske så søt. Endelig en unge jeg kan gi fra meg når han skriker eller trenger ny bleie...:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...