Gå til innhold

Til M. Moen: uventet blødning med Eugynon

Anbefalte innlegg

Gjest Pialill

Jeg er 27 år, har fast forhold, går på Eugynon uten opphold (slik at jeg ikke får menstruasjon), og har gjort det siden juni i fjor.

Til nå har jeg kun hatt en bitteliten blødning som gikk over etter en dag(to måneder siden), men nå blør jeg på tredje dagen. Jeg har også mensmurringer i korsryggen.

Er det vanlig at man kan få en blødning selv om man går "rundt" på p-piller?

Jeg har lest på dette forum at du anbefaler å ikke har opphold i pillene, så jeg regner med du har noe informasjon om dette som du kan viderebringe til meg.

Bør jeg bestille time hos legen, eller skal jeg bare vente og se?

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ja, det er ikke uvanlig med slike 'gjennombruddsblødninger'. Jeg foreslår at du holder en ukes pause og starter igjen. Hvis det fortsetter slikt bør du få en sjekk. Hvorfor bruker du så sterke p-piller., forresten?

Gjest Pialill

Ja, det er ikke uvanlig med slike 'gjennombruddsblødninger'. Jeg foreslår at du holder en ukes pause og starter igjen. Hvis det fortsetter slikt bør du få en sjekk. Hvorfor bruker du så sterke p-piller., forresten?

Fordi at når jeg prøvde Microgynon, blødde jeg i tre uker. Legen foreslo Eugynon og den har jeg vært fornøyd med siden februar -00.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...