Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 18 år som de siste par årene har vært plaget med rød hud i ansiktet på nesetippen og under øynene, (på siden av nesa)Det går veldig i perioder hvor rød jeg er, og særlig nå i kulda er nesa mi svært rød hele tiden. Huden min ellers i ansiktet er helt normal farget. Jeg har søkt litt på nettet og lurer på om det kan være rosacea? Jeg var hos hudlege for noen måneder siden, men syns ikke jeg fikk noe bra svar. Fikk to ting jeg skulle prøve, det var protopic salve og daktacort. Jeg har ikke merket noen forandring. Jeg vil svært gjerne gjøre noe med problemet da det begynner å gå ut over sosialt liv og selvtilliten min.

Hva tror du rødheten kan komme av? Og hva kan det evt. behandles med?

jente18.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263472-r%C3%B8dhet-i-hud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...