Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, håper jeg også blir slik. :-)

Husker oldemoren min fortalte noe en gang. Da hun var ung, hadde hun "sett seg ut" en type og var visst veldig forelska. Men av div. grunner ble det ikke de to.

Så kom oldefaren min inn i bildet. Han var helt sikker på at oldemor var kvinnen i hans liv, men hun følte det ikke helt på samme måte. Da sa oldefaren min: "Elsk meg lite, men elsk meg lenge". Og det gjorde hun. De var gift i over 70 år og var ifølge oldemor veldig lykkelige. :-)

Åååå, så nydelig!!!

Det virker ikke som om han er like glad i deg, som du er i han. Du sier han klager på mas, og sier at det blir bedre hvis du "skjerper deg".

Han skal faktisk være glad i deg akkurat som du er!!!

Gråt, tren og kom deg videre helenes6 :)

"Han skal faktisk være glad i deg akkurat som du er!!!"

Akkurat den burde du si til flere kvinner, for det er jo som regel kvinnene som prøver å endre mannen. Menn håper oftere at kvinnen ikke skal endre seg.

"Han skal faktisk være glad i deg akkurat som du er!!!"

Akkurat den burde du si til flere kvinner, for det er jo som regel kvinnene som prøver å endre mannen. Menn håper oftere at kvinnen ikke skal endre seg.

Tja, min erfaring er at det også finnes ganske mange menn som ønsker å forandre kvinnen.

Man skal ikke endre seg drastisk for noen, men ingen er jo statisk. Man utvikler seg, og endrer seg hele tiden.

Om jeg er sammen med deg blir jeg til en annen person enn om jeg er sammen med Ola. Dette fordi miljøet man er i også har mye å si for utviklingen.

jeg klarer ikke glemme han, tor du aldri han kan klare og endre seg, har du noen råd om hvordan jeg skal klare dette for han kommer helt sikkert tilbake igjen og er lei seg, han har tendenser til å være psykopat

Denne mannen bør du holde deg langt unna! Samme hva du gjør for å tekkes ham kommer det aldri til å bli bra nok, det skyldes ikke deg, men ham. Og hvis du alt nå mener han har psykopatiske trekk så pell deg unna fortere enn svint! Du kommer aldri til å klare å endre den delen av ham, samme hvor mye du prøver.

Annonse

Denne mannen bør du holde deg langt unna! Samme hva du gjør for å tekkes ham kommer det aldri til å bli bra nok, det skyldes ikke deg, men ham. Og hvis du alt nå mener han har psykopatiske trekk så pell deg unna fortere enn svint! Du kommer aldri til å klare å endre den delen av ham, samme hvor mye du prøver.

tusen takk, er godt med denne støtten, er helt knekt, så han med en annen jente i dag så jeg har byttet nr og skrevet til alle som har fått det at de ikke må gi det vidre.

Da jeg var 18 og hadde blitt dumpa, var jeg helt knust. Da sa moren min noe til meg, som jeg har hatt god nytte av i ettertid:

"Hvordan kan han være din store kjærlighet, når ikke du er hans?"

Tenk på det. Han er ikke verdt det.

det var sant... hummm ja... jeg prøver mitt beste nå men gud det er helt grusomt

det er det, han gjør meg så forvirret... sier han vil så ikke vil så ikke vil... jeg klarer og glemme han litt men da er han tilbake igjen...

Du må slå hardt i bordet her. Både ovenfor deg selv og ham. Du sier han har psykopatiske tendenser: DROPP HAM NÅ! Jeg vet det kan være vanskelig, men det blir ikke bedre.

*trøster*

jeg klarer ikke glemme han, tor du aldri han kan klare og endre seg, har du noen råd om hvordan jeg skal klare dette for han kommer helt sikkert tilbake igjen og er lei seg, han har tendenser til å være psykopat

Har han psykopatiske sider, så kom deg unna så fort som faen. Han vil ødelegge deg helt og med de metodene han nå bruker ovenfor deg. Han psyker deg ned og du blir viljeløs og vil ikke få noe godt liv.

Gå på byen og treff andre gutter, så vil denne foreskelsen gå over. I tillegg så kutter du all kontakt med han.

Når du får dette på avstand og kanskje ser hvordan han behandler andre jenter etter hvert så tror jeg at du vil være sjeleglad for at du kom deg unna.

Hei Helenes6.

Ser du har fått mange bra svar. Vi er mange som har opplevd det du går igjennom og det er sikkert mange av oss som får like vondt av deg som jeg. Magen min kjenner det. Der har jeg og vært.. Flere ganger..

Kjærlighetssorg er det verste som finnes der og da.. Men livet går videre og dersom du klarer å finne glede i noe annet kommer du deg gjennom dette.Og kanskje du også ser noe læring i det etterhvert...?

Må innrømme at jeg mener som mange andre her: KOM DEG UNNA! Psykopater ødelegger mye mer enn du tror.. Har vært der.. Og endte med skade for livet.. :(

Det finnes MANGE MANGE andre gutter i verden som kan gi deg masse glede!

Masse lykkeønskinger sendes over til deg!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...