Gå til innhold

Plages av hodepine og konstant tretthet.

Anbefalte innlegg

Hei Nina.

Jeg er ei jente på 25 år, og har fast arbeid. spiser 4-5 måltider hver dag,samt tar jerntabletter, og går ca.3-4 km frem og tilbake fra T-banen på vei til jobb. Sover 6-7 timer hver natt. Har i en lengre tid nå følt meg konstant sliten, og jeg kan sovne på T-banen og garantert at jeg sovner når jeg setter meg ned i sofen hjemme. I det siste har jeg sovnet og sovet opp til 4 timer..-allikevel, klarer jeg fint å få sove om natten.

I 14 dager nå, har jeg gått med hodepine som sitter langt frem, og gjør det slitsomt med lys. Jeg er i utgangspunktet veldig sosial, og liker å være med venner. men, må innrømme at jeg nå syntes alt er et ork. til og med å ha besøk hjemme hos meg selv syntes jeg er slitsomt. Dette føles ikke noe bra, og jeg lurer på om du kanskje kan hjelpe meg med noen ideer om hva jeg kan gjøre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263546-plages-av-hodepine-og-konstant-tretthet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...