Gå til innhold

Vanskelig for kristne å få kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest Bill mrk Utrolig

Et "utmerket" innlegg om denne saken.

Se på ditt eget svar.

Utmerket og nyansert som vanlig det også.

Hva faen forventer du med den retorikken din. Funker sikkert bra på lokallagsmøte i Nittedal FRP, men ikke forvent at alle her svelger den rått.

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

13

• Sofline

7

• Mrs. Wallace

3

• Hatsumomo

3

Det kan tyde på manglende sjelsevner.

Religion gir enkle, lettvinte løsninger, utdannelse og kunnskap er stevsomt, tidkrevende og tungvint. En tapers løsning.

Hm, interessant. Det skal jeg ta opp neste gang en kristen ler av meg og kaller meg åndeløs og andre ting.

Jeg tror det var Mrs. Wallace som hadde et utrolig godt svar på det en gang:

For kristne er sex en plikt de utfører mens de tenker på kongen og fedrelandet.

*lol*

Sikkert også derfor Helge Fossmo holdt seg med så mange kvinner...

Annonse

Se på ditt eget svar.

Utmerket og nyansert som vanlig det også.

Hva faen forventer du med den retorikken din. Funker sikkert bra på lokallagsmøte i Nittedal FRP, men ikke forvent at alle her svelger den rått.

Det er nok på feil jorde.

Jeg har ingenting med det å gjøre.

Han er veldig kåt da, en skikkelig sexmaskin, kan du si! Skulle ikke tro han var kristen i utg.punktet, men han er faktisk veldig seriøs på den fronten.

Dama er også kristen, ja. Jeg tror mange forelskede unge kristenpar fort kan gifte seg for tidlig fordi de ikke klarer å vente med å ha sex.

Så synes jeg enten de får fire litt på kravene om sex før ekteskapet eller holde seg i skinnet. Fryktelig dårlig idé å gifte seg bare av den grunn... Det vet vel de fleste.

Gjest Lydia Nalen

Jeg tror det var Mrs. Wallace som hadde et utrolig godt svar på det en gang:

For kristne er sex en plikt de utfører mens de tenker på kongen og fedrelandet.

Så lenge det skjer for Konge og Fedreland, så kommer det jo tross alt noe godt ut av det da.

Gjest Ulvinnen

Var det ikke du som nylig mente at det var best å vente med sex for å være sikker på at ikke jenta skal bli gravid og nekte å ta abort?

For deg må løsningen være å finne en kristen jente.

Om du finner en som er villig til å ta en veldig kort gutt med mikropenis da...

Gjest Lord Nelson

Var det ikke du som nylig mente at det var best å vente med sex for å være sikker på at ikke jenta skal bli gravid og nekte å ta abort?

For deg må løsningen være å finne en kristen jente.

Om du finner en som er villig til å ta en veldig kort gutt med mikropenis da...

Det er ikke så lett å holde styr på alle spørsmåla og identitetene sine til enhver tid skjønner du for et svimmelt Katteskinn.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det er ikke så lett å holde styr på alle spørsmåla og identitetene sine til enhver tid skjønner du for et svimmelt Katteskinn.

Men for en gangs skyld så holder han seg til samme nick, så det gjør det enklere for oss andre :)

Så synes jeg enten de får fire litt på kravene om sex før ekteskapet eller holde seg i skinnet. Fryktelig dårlig idé å gifte seg bare av den grunn... Det vet vel de fleste.

Jo, men du vet, når man er ung er man dum ;-)

Han sier han er veldig sikker på at det er drømmedama. Hørt det før, ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...