Gå til innhold

Vanskelig for kristne å få kjæreste?

Anbefalte innlegg

Så synes jeg enten de får fire litt på kravene om sex før ekteskapet eller holde seg i skinnet. Fryktelig dårlig idé å gifte seg bare av den grunn... Det vet vel de fleste.

Jo, men du vet, når man er ung er man dum ;-)

Han sier han er veldig sikker på at det er drømmedama. Hørt det før, ja...

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

13

• Sofline

7

• Mrs. Wallace

3

• Hatsumomo

3

Så synes jeg enten de får fire litt på kravene om sex før ekteskapet eller holde seg i skinnet. Fryktelig dårlig idé å gifte seg bare av den grunn... Det vet vel de fleste.

Var det ikke du som nylig mente at det var best å vente med sex for å være sikker på at ikke jenta skal bli gravid og nekte å ta abort?

For deg må løsningen være å finne en kristen jente.

Om du finner en som er villig til å ta en veldig kort gutt med mikropenis da...

"Var det ikke du som nylig mente at det var best å vente med sex for å være sikker på at ikke jenta skal bli gravid og nekte å ta abort?

For deg må løsningen være å finne en kristen jente."

Kræsjer nok litt for mye på livssynsfronten da! Giftemål mellom kristen og satanist, hehe!

Neida, men jeg er i hvert fall nærmest for en religionshater å regne.

"Om du finner en som er villig til å ta en veldig kort gutt med mikropenis da..."

Det var det igjen da. Kan vel bli hardt.

Mange tolker barnelitteraturen dithen at Pippi virkelig hadde en far som var negerkonge i søderhavet også.

Ja, jeg har ikke sagt Bibelen har rett. Naturligvis har den ikke det. Men de kristne er like fullt av den oppfatning.

Det verste er at de latterliggjør andre religioner og stempler andre eventyrfortellinger som usannsynlige. Snakker om å se flisa i andres øye osv..

Ja, jeg har ikke sagt Bibelen har rett. Naturligvis har den ikke det. Men de kristne er like fullt av den oppfatning.

Det verste er at de latterliggjør andre religioner og stempler andre eventyrfortellinger som usannsynlige. Snakker om å se flisa i andres øye osv..

Du er like latterlig som disser dem som tror på noe.

Like ille som dem som disser noen som ikke tror på noe.

Spark i ræva burde du hatt.

Annonse

Du er like latterlig som disser dem som tror på noe.

Like ille som dem som disser noen som ikke tror på noe.

Spark i ræva burde du hatt.

Jeg setter de kristne litt på plass slik at vantro som oss to ikke framstilles som sjeleløse umoralske vesener.

Det er de religiøse som skaper helvete på jord.

Spark i ræva burde de hatt.

Se på ditt eget svar.

Utmerket og nyansert som vanlig det også.

Hva faen forventer du med den retorikken din. Funker sikkert bra på lokallagsmøte i Nittedal FRP, men ikke forvent at alle her svelger den rått.

Same procedure as last year?

Er han 22 bør han skjønne såpass. Hvis han ville gifte seg med henne av kjærlighet osv. hadde det vært noe helt annet. Hadde han ikke ønsket å gifte seg hvis de allerede hadde hatt sex, så går det neppe bra.

Er han 22 bør han skjønne såpass. Hvis han ville gifte seg med henne av kjærlighet osv. hadde det vært noe helt annet. Hadde han ikke ønsket å gifte seg hvis de allerede hadde hatt sex, så går det neppe bra.

Det er jo kjærlighet også så klart. Men generelt er det kanskje en dårlig ide å gifte seg mens man ennå er forelska. Kjærlighet og forelskelse er jo to forskjellige ting egentlig. Fatter ikke hvorfor det ikke finnes to forskjellige ord for dette på engelsk.

Det er jo kjærlighet også så klart. Men generelt er det kanskje en dårlig ide å gifte seg mens man ennå er forelska. Kjærlighet og forelskelse er jo to forskjellige ting egentlig. Fatter ikke hvorfor det ikke finnes to forskjellige ord for dette på engelsk.

Så om man er kristen, så kan man ikke være kåt ??

Du er bare tragisk, Katta.

Sexfrykten sitter dypt i religioner. Kontroll med kvinners seksualitet har mye makt i seg. Kan de hindre folk å ha sex som de vil, så har de et maktmiddel som griper dypt i folks liv.

Annonse

Jeg er kristen men har sex for det, og barn utenfor ekteskap. Har rett til å kalle meg krsten for det siden jeg tror på gud.

Du har vel ikke rett til å kalle deg kristen fordi du tror på Gud, det er jo Jesus som er kjernen i kristendommen. Men jeg antar du tror på han også, at han er Guds sønn, sto opp fra de døde og skal komme tilbake for å bestemme hvem som skal gå fortapt og hvem som skal bli med videre til paradis.

Det er mange som tror eller er åpen for en "gud" selv om de ikke betrakter seg selv som religiøse. Deriblandt meg.

hidi, the scorpion

Det kan tyde på manglende sjelsevner.

Religion gir enkle, lettvinte løsninger, utdannelse og kunnskap er stevsomt, tidkrevende og tungvint. En tapers løsning.

Der beviste du din IQ!

Kjenner mange kristen som studerer fag, som ikke innvolverer teologi, nettopp fordi de vil vite mest mulig om alt.

Er selv troende, men jeg studerte ikke teologi.

Ditt svar vitner om uvitenhet...!

Du har vel ikke rett til å kalle deg kristen fordi du tror på Gud, det er jo Jesus som er kjernen i kristendommen. Men jeg antar du tror på han også, at han er Guds sønn, sto opp fra de døde og skal komme tilbake for å bestemme hvem som skal gå fortapt og hvem som skal bli med videre til paradis.

Det er mange som tror eller er åpen for en "gud" selv om de ikke betrakter seg selv som religiøse. Deriblandt meg.

Kalles ikke det å være agnostiker da?

Jo, jeg er agnostiker.

Man er da ikke nødvendigvis kristen selv om man tror på en gud!

Nei det vet jeg og derfor påpekte jeg at du var agnostiker ;)

Kristen - min def på det er at man tror på det som står i Bibelen og annerkjenner blandt annet Jesus som Guds sønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...