Gå til innhold

Minstekrav til størrelse på penis, damer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

14

• frøken rosanna

6

• Sofline

5

• Lillemus

4

10 cm. Lengde altså. nei, gud, tor det hadde vært vanskelig det også.

12 da? Hadde det vært akseptabelt? Si du hadde vært sammen med en kar en stund, og så funnet ut at han kun hadde 12 cm. Hadde du slått opp?

Jeg tror mange jenter satser på tidlig sex for å slippe å bekymre seg om dette. Tar jeg feil?

Når dama ikke er dypere enn 13 cm, da lurer jeg på hvor han skal gjøre av resten?

Hvis hun er så vid at det går tre inn, og blir enda videre under akten, hva skal vi gutta gjøre?

Jeg tror det må innføres EU-standarder, og folk må merkes med spesifikasjoner.

Kanskje ISO-serti-fisering?

Annonse

frøken rosanna

Når dama ikke er dypere enn 13 cm, da lurer jeg på hvor han skal gjøre av resten?

Hvis hun er så vid at det går tre inn, og blir enda videre under akten, hva skal vi gutta gjøre?

Tja....du kan jo prøve å ha sex med ei dame neste gang, ikke den lokale kviga (som du så smukt omtaler med god plass og slerk...)

Hehe, ikke dumt, faktisk. Kunne vært en ide å ha egne avdelinger på utesteder også; damer som er grunnere enn 15 cm, 15-17, 17-19 osv.

frøken rosanna

Hehe, ikke dumt, faktisk. Kunne vært en ide å ha egne avdelinger på utesteder også; damer som er grunnere enn 15 cm, 15-17, 17-19 osv.

Bare til orientering;...de fleste damer har i motsetning til menn liten eller ingen interesse av utvendige eller innvendige mål!

Bare til orientering;...de fleste damer har i motsetning til menn liten eller ingen interesse av utvendige eller innvendige mål!

Tullprat, visst er dere opptatt av det. Men det er riktig at menn er langt mer opptatt av det enn kvinner.

Få ting begeistrer damer mer enn når du forteller dem om størrelsen på byen. De modnes nok litt etter hvert, men jeg nekter å tro at de vil finne seg i enhver lengde.

I gamle Roma var slaver med diger pikk etterspurt. Nubierne var etterspurte, og er det kanskje enda. Morsomt å se på, men er det så praktisk? Det skal mye blod til å fylle, og jeg tipper de svikter i yngre alder.

Annonse

I gamle Roma var slaver med diger pikk etterspurt. Nubierne var etterspurte, og er det kanskje enda. Morsomt å se på, men er det så praktisk? Det skal mye blod til å fylle, og jeg tipper de svikter i yngre alder.

Ja, det er et godt poeng! Tipper små peniser som min holder det gående i flere år! Det har ikke damene tenkt på.

Det er forresten en formel hvor du kan bruke lengden på føttene til å regne ut penislengden din. Stemmer visst for 90-95% av befolkningen. Var jo et helvete å dra på byen i ukene etter saken var på trykk.

frøken rosanna

Tullprat, visst er dere opptatt av det. Men det er riktig at menn er langt mer opptatt av det enn kvinner.

Få ting begeistrer damer mer enn når du forteller dem om størrelsen på byen. De modnes nok litt etter hvert, men jeg nekter å tro at de vil finne seg i enhver lengde.

Selvfølgelig har alt en grense, men det blir for sært å ta alle eventualiteter. Generelt er ikke jenter veldig opptatt av mål, og sånn er det!

Ja, det er et godt poeng! Tipper små peniser som min holder det gående i flere år! Det har ikke damene tenkt på.

Det er forresten en formel hvor du kan bruke lengden på føttene til å regne ut penislengden din. Stemmer visst for 90-95% av befolkningen. Var jo et helvete å dra på byen i ukene etter saken var på trykk.

Store menn = store føtter = stor ellers. Som regel.

Jeg kjenner ei dame med skikkelige pailabber nr 47. Hva kan det tyde på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...