Gå til innhold

Minstekrav til størrelse på penis, damer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

14

• frøken rosanna

6

• Sofline

5

• Lillemus

4

Gjest Ulvinnen

Tullprat, visst er dere opptatt av det. Men det er riktig at menn er langt mer opptatt av det enn kvinner.

Få ting begeistrer damer mer enn når du forteller dem om størrelsen på byen. De modnes nok litt etter hvert, men jeg nekter å tro at de vil finne seg i enhver lengde.

"Få ting begeistrer damer mer enn når du forteller dem om størrelsen på byen."

*Ler så jeg faller ut av godstolen*

Håper endelig kvinnen20 leser dette!

Da hadde hun rett likevel: Det ER faktisk menn som bruker det som sjekketriks!

*Tørker lattertårene*

Annonse

Gjest Lydia Nalen

Selvfølgelig har alt en grense, men det blir for sært å ta alle eventualiteter. Generelt er ikke jenter veldig opptatt av mål, og sånn er det!

"Generelt er ikke jenter veldig opptatt av mål, og sånn er det!"

Jeg må le. Det er vel ikke mange mål jenter IKKE er opptatt av. Det være seg om det går i kg,cm,fargenyense, kvadratmeter eller kroner.

Tullprat, visst er dere opptatt av det. Men det er riktig at menn er langt mer opptatt av det enn kvinner.

Få ting begeistrer damer mer enn når du forteller dem om størrelsen på byen. De modnes nok litt etter hvert, men jeg nekter å tro at de vil finne seg i enhver lengde.

*lol*

Hadde en mann prøvd å sjekke med opp ved å fortelle meg lengden på penis, hadde jeg blitt alt annet enn imponert. Jeg ville styrt unna.

Store menn = store føtter = stor ellers. Som regel.

Jeg kjenner ei dame med skikkelige pailabber nr 47. Hva kan det tyde på?

Dame med 47!? Må være dypere enn Marianergropen!

http://www.tempcity.com/bitchless/index.php?showtopic=5171&mode=threaded

frøken rosanna

"Generelt er ikke jenter veldig opptatt av mål, og sånn er det!"

Jeg må le. Det er vel ikke mange mål jenter IKKE er opptatt av. Det være seg om det går i kg,cm,fargenyense, kvadratmeter eller kroner.

fargenyense er jeg iallefall ikke særlig opptatt av!Hva pokker skal man med det?

12 da? Hadde det vært akseptabelt? Si du hadde vært sammen med en kar en stund, og så funnet ut at han kun hadde 12 cm. Hadde du slått opp?

Jeg tror mange jenter satser på tidlig sex for å slippe å bekymre seg om dette. Tar jeg feil?

"12 da? Hadde det vært akseptabelt? Si du hadde vært sammen med en kar en stund, og så funnet ut at han kun hadde 12 cm. Hadde du slått opp?"

*lol*

Ja, Ola. Det er noe vi må snakke om. Vi har jo hatt god sex og ett godt forhold inn til nå, og jeg er kjempeforelsket i deg, men i natt når du sov målte jeg penisen din, og det viser seg at den er bare 12 cm. Det er desverre for kort til meg, så nå jeg går fra deg.

"Jeg tror mange jenter satser på tidlig sex for å slippe å bekymre seg om dette. Tar jeg feil? "

Hva mener du med det?

"Få ting begeistrer damer mer enn når du forteller dem om størrelsen på byen."

*Ler så jeg faller ut av godstolen*

Håper endelig kvinnen20 leser dette!

Da hadde hun rett likevel: Det ER faktisk menn som bruker det som sjekketriks!

*Tørker lattertårene*

Visst er det det! Mange også, og damene biter på.

Jeg kunne naturligvis brukt det selv, men det har lite for seg når jeg ikke har noe å skryte av.

Overlagte sjekketriks i det hele tatt er ikke noe for meg. Men kanskje jeg burde begynne.

Annonse

Gjest dype_meg

12 da? Hadde det vært akseptabelt? Si du hadde vært sammen med en kar en stund, og så funnet ut at han kun hadde 12 cm. Hadde du slått opp?

Jeg tror mange jenter satser på tidlig sex for å slippe å bekymre seg om dette. Tar jeg feil?

jeg var i et forhold som varte i nesten 3år, hvor han hadde ca 12cm. Ikke spesielt tykk heller... Det var ikke en av faktorene til at det ble slutt, men jeg valgte å ha sex med min nåværende først for å "sjekke ut litt".

Høres kanskje brutalt ut, men det var mange ganger jeg skulel ønske at han bare hadde vært "litt" større. MEN ikke nødvendigvis i lengden.. Tror ikke den har så mye å si, men tykkelsen er litt viktig.. for meg ihvertfall...

*lol*

Hadde en mann prøvd å sjekke med opp ved å fortelle meg lengden på penis, hadde jeg blitt alt annet enn imponert. Jeg ville styrt unna.

Godt å høre, Sofline. Satser på at flere styrer unna de sjekketriksene med årene.

Gjest Ulvinnen

Visst er det det! Mange også, og damene biter på.

Jeg kunne naturligvis brukt det selv, men det har lite for seg når jeg ikke har noe å skryte av.

Overlagte sjekketriks i det hele tatt er ikke noe for meg. Men kanskje jeg burde begynne.

Som jeg skrev i en annen tråd der lengden på penis ble foreslått som sjekketriks:

Hvisker du i øret til en kvinne at penisen din er 8 cm, kom og se hvor søt og nusselig den er, så vil hun nok bli med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...