Gå til innhold

Minstekrav til størrelse på penis, damer?

Anbefalte innlegg

Gjest Zuukkoo

*lol*

Hadde en mann prøvd å sjekke med opp ved å fortelle meg lengden på penis, hadde jeg blitt alt annet enn imponert. Jeg ville styrt unna.

Jeg pleier å si at den ikke er så stor, men det gjør ikke noe fordi den er så tynn.

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

14

• frøken rosanna

6

• Sofline

5

• Lillemus

4

"12 da? Hadde det vært akseptabelt? Si du hadde vært sammen med en kar en stund, og så funnet ut at han kun hadde 12 cm. Hadde du slått opp?"

*lol*

Ja, Ola. Det er noe vi må snakke om. Vi har jo hatt god sex og ett godt forhold inn til nå, og jeg er kjempeforelsket i deg, men i natt når du sov målte jeg penisen din, og det viser seg at den er bare 12 cm. Det er desverre for kort til meg, så nå jeg går fra deg.

"Jeg tror mange jenter satser på tidlig sex for å slippe å bekymre seg om dette. Tar jeg feil? "

Hva mener du med det?

Seff; er du forelsket blir det noe annet.

Jo, det jeg mener er at mange damer blir med på et ONS, og hvis de finner ut at centimetrene ikke strekker til, så skipper de ut før det utvikler seg følelser.

Gjest Ulvinnen

Hehe, det tror jeg ikke finnes. Men 5 kan til nød gå bra?

Nå spurte du ikke om hvor små peniser som finnes, men hvilket penismål jeg absolutt ikke vil gå under.

En penis på under en cm vil nok ikke gi meg så mye glede, er jeg redd.

"Generelt er ikke jenter veldig opptatt av mål, og sånn er det!"

Jeg må le. Det er vel ikke mange mål jenter IKKE er opptatt av. Det være seg om det går i kg,cm,fargenyense, kvadratmeter eller kroner.

Måla på rivalinner er de veldig opptatt av. Jo bredere og rundere rivalene er enn henne, jo blidere blir hun. Gleden står i taket når puppene deres også er mindre fine.

jeg var i et forhold som varte i nesten 3år, hvor han hadde ca 12cm. Ikke spesielt tykk heller... Det var ikke en av faktorene til at det ble slutt, men jeg valgte å ha sex med min nåværende først for å "sjekke ut litt".

Høres kanskje brutalt ut, men det var mange ganger jeg skulel ønske at han bare hadde vært "litt" større. MEN ikke nødvendigvis i lengden.. Tror ikke den har så mye å si, men tykkelsen er litt viktig.. for meg ihvertfall...

"Det var ikke en av faktorene til at det ble slutt, men jeg valgte å ha sex med min nåværende først for å "sjekke ut litt"."

Du var utro altså?

Annonse

Seff; er du forelsket blir det noe annet.

Jo, det jeg mener er at mange damer blir med på et ONS, og hvis de finner ut at centimetrene ikke strekker til, så skipper de ut før det utvikler seg følelser.

Du spurte om hun ville gjort det hvis hun var i et forhold. :-)

Poenget er at man trenger ikke vite antall cm for å finne ut om sexen er god eller ikke.

Nå spurte du ikke om hvor små peniser som finnes, men hvilket penismål jeg absolutt ikke vil gå under.

En penis på under en cm vil nok ikke gi meg så mye glede, er jeg redd.

Du kan være glad du ikke er katt. Kattepenisen har faktisk pigger, mothaker.

Hundepenis har et bein inni, penisbein. Det hadde vært noe. For oss mannfolk.

Du spurte om hun ville gjort det hvis hun var i et forhold. :-)

Poenget er at man trenger ikke vite antall cm for å finne ut om sexen er god eller ikke.

Neinei, men man må i hvert fall ha hatt sex får å vite det.

Mao: Hopper mange damer tidlig i senge for å finne ut om typen er verdt å satse på?

Mao: Hopper mange damer tidlig i senge for å finne ut om typen er verdt å satse på?

Vel, jeg gjorde ikke det.

Mange hopper tidlig i seng, men ikke nødvendigvis for å finne ut om typen er noe å satse på. Sexlivet blir som oftest uansett bedre når man vært sammen en stund enn det er i starten.

Gjest dype_meg

"Det var ikke en av faktorene til at det ble slutt, men jeg valgte å ha sex med min nåværende først for å "sjekke ut litt"."

Du var utro altså?

Nei, men jeg hadde sex med min nåværende før vi ble sammen... (det var ca 6mnd etter at det ble slutt med eksen..) =)

Annonse

Store menn = store føtter = stor ellers. Som regel.

Jeg kjenner ei dame med skikkelige pailabber nr 47. Hva kan det tyde på?

Den største jeg har vært borti satt på en mann på ca. 180 cm og med nesten spinkel kroppsbygning.

Den minste jeg har vært borti satt på en diger bamse av en fyr.

Vi hoppet til sengs andre gangen vi møttes, men jeg gjorde det ikke for å sjekke størrelsen på pikken hans eller for å teste om han var god nok i senga til at jeg gadd satse på ham. Jeg gjorde det fordi jeg var vanvittig kåt på ham rett og slett! :o)

Den største jeg har vært borti satt på en mann på ca. 180 cm og med nesten spinkel kroppsbygning.

Den minste jeg har vært borti satt på en diger bamse av en fyr.

Hm...

Teoriene er kanskje bare ønsketenking? Finne en måte å sikte ut kanditater? Jeg hørte noe om store ører også.

Hm...

Teoriene er kanskje bare ønsketenking? Finne en måte å sikte ut kanditater? Jeg hørte noe om store ører også.

Da tror jeg mer på teorien om en sammenheng mellom fingerlengde og penislengde. *Tenker seg om* Jo, den passer bedre med mine erfaringer i alle fall.

Da tror jeg mer på teorien om en sammenheng mellom fingerlengde og penislengde. *Tenker seg om* Jo, den passer bedre med mine erfaringer i alle fall.

Fingerlengde!? Da hadde jeg slitt grassalt! Jeg har fingre som en kjerring!

At rødhåra damer er heite i senga stemmer ikke i hvert fall, hvis de ikke prøver å leve opp til ryktet?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...