Gå til innhold

Kan en kvinne bli for dyp? gutta?

Anbefalte innlegg

Gjest dype_meg

Jeg bare lurer..

Jeg fikk høre av eksen at jeg var den dypeste han hadde hatt, men at han syns at dette var positivt for han kunne trenge lenger inn i meg..

Men hvordan står det egentlig til?

Jeg føler heller ikke at jeg er spesielt trang, selv om jeg aldri har fått "klager" på det. (sikkert ingen som hadde turdes å si det til meg uansett) og jeg prøver å knipe så godt jeg bare kan under samleie.

Er vaginakuler bedre enn "vanlige" knipeøvelser?

Og kan man bli for dyp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263632-kan-en-kvinne-bli-for-dyp-gutta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest little miss story

om du er dyp er det jo bare positivt det, er jo ikke noe godt å bli bånna heller,

synes nå personlig det er best å bruke kulene jeg da, for da glemmer jeg det ikke, har en tendens til å glemme knipinga hvis jeg ikke har noe som minner meg på det =) vet ikke om det er store forskjellen om man bruker kuler eller ikke. men så er det ikke bare knipemuskelen man skal trene heller da, man må huske på pressemuskelen og, den kan også gjøre underverk i senga, både for deg og typen ;)

Gjest dype_meg

om du er dyp er det jo bare positivt det, er jo ikke noe godt å bli bånna heller,

synes nå personlig det er best å bruke kulene jeg da, for da glemmer jeg det ikke, har en tendens til å glemme knipinga hvis jeg ikke har noe som minner meg på det =) vet ikke om det er store forskjellen om man bruker kuler eller ikke. men så er det ikke bare knipemuskelen man skal trene heller da, man må huske på pressemuskelen og, den kan også gjøre underverk i senga, både for deg og typen ;)

ok, takk for svar... skal løpe å kjøpe neste gang jeg er i oslo...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...