Gå til innhold

Har du (hatt) en elsker(inne)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Flystripa

Mener du utroskap? Nei

En elsker da jeg var singel? Ja. Det var hett, vi jabba i flere uker og knulla hele sommer'n :) Jeg var 21 og han var 19.

Vi hadde den rette kjemien, men visste at det aldri kunne bli oss. Det var en fantastisk følelse, og jeg hadde glatt gjort det igjen, om jeg hadde vært singel.

Hadde en fast knullekompis da jeg var singel ja.

Han kom hjem til meg, vi hadde sex og om vi hadde tid så kunne vi ligge/sitte i sengen lenge etterpå og snakke om alt mulig. Eller han måtte dra på jobb eller noe.

Var greit nok, men i ettertid ser jeg jo at sex med følelser gir meg mye mer.

Har hatt elskere når jeg var singel. Hadde INGENTING annet enn sex felles. Og det var greit nok. Vi var veldig ulike og trivdes egntlig ikke i hverandres selskap.

Syns det var ok, absolutt gjensidig utnytting. INgen skulte forhåpninger. Han syns det var mye rarere enn meg.

Som singel? Ja, flere ganger. Noen har KUN vært sex. Tilbragt minimalt med tid sammen med dem før/etter sex.

Andre har vært litt mer venner og da har det vært litt mer enn sex.

Men ingen av gangene har det vært noen følelser med i bildet. Ikke fra min side i allefall. Men så har ikke jeg lett for å få følelser for noen heller. Har skjedd noen ganger at han har fått følelser for meg, og da har jeg vært kjapp med å avslutte "forholdet".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...