Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kristiansund

Hei Mette!!

Jeg bruker microgynon, og lurer på om det er skadelig på noen måte når jeg forskyver mensen. Jeg har endel smerter under mensen, og synes derfor at det er greit å utsette den i noen dager hvis jeg skal noe spesielt. Da tar jeg noen tabletter ekstra før jeg stopper og tar 7 tablettfrie dager. Det hender også at jeg stopper og tar pillen før brettet er ferdig, slik at jeg på en måte fremskynder mensen. Jeg har også startet på et nytt brett etter 5-6 dager for å bli fortere ferdig med mensen. Er noe av dette skadelig?? Hvor ofte kan jeg gjøre dette? Er det skadelig hvis jeg styrer mensen selv nesten hver eneste gang? Kan ta med at det som regel er snakk om noen dagers forskjell for hver gang. Dette har blitt en lettvint måte for meg, da jeg reiser endel, og derfor helst vil styre unda mensen under turene. Kan også ta med at jeg alltid har blødning hver mnd., men jeg styrer altså tidspunktene selv. Håper du skjønte noe av dette, og at du kan svare meg. Jeg lurer på om jeg styrer for mye med kroppen min. Vært fint om du kunne gi meg litt veiledning på feks. når det evt. kan bli skadelig. Har endometriose. Derav mens smertene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26365-forskyvning-av-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...