Gjest Vega Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Min kjæreste og jeg har vært sammen i 3 år. Har hatt og har det godt sammen, vi bor ikke sammen pga. jobb/utdannelse. Hun bor i utlandet. Nå i det siste har jeg blitt godtkjennt med en arbeidskollega, litt for godtkjennt. Har så smått begynnt å få litt følelser for henne. Det har ikke skjedd noe mellom oss, litt flørting og et nachspiel med hyggeli prat og rødvin. Men jeg er redd for at jeg skal forelske meg. Livredd. Jeg elsker min kjæreste veldig høyt og det siste jeg ønsker er å såre henne på noe vis. Egentlig så burde jeg kanskje bare si klart i fra til min kollega at vi er og forblir gode venner. Hun vet at jeg har kjæreste. Men det er ikke lett. Min kollega og jeg har veldig mye til felles som det er letter å prate med henne om enn med min kjæreste, da vi har en del felles erfaring og opplevelser. Føles riktigere å prate med henne om en del ting enn det føles med min kjæreste. Kanskje det bare er slik med en del ting??? Vel det skal ikke være lett i denne værden. Hvis det er noen som har noen lignende erfaringer eller gode råd så setter jeg pris på det. Vega 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Min kjæreste og jeg har vært sammen i 3 år. Har hatt og har det godt sammen, vi bor ikke sammen pga. jobb/utdannelse. Hun bor i utlandet. Nå i det siste har jeg blitt godtkjennt med en arbeidskollega, litt for godtkjennt. Har så smått begynnt å få litt følelser for henne. Det har ikke skjedd noe mellom oss, litt flørting og et nachspiel med hyggeli prat og rødvin. Men jeg er redd for at jeg skal forelske meg. Livredd. Jeg elsker min kjæreste veldig høyt og det siste jeg ønsker er å såre henne på noe vis. Egentlig så burde jeg kanskje bare si klart i fra til min kollega at vi er og forblir gode venner. Hun vet at jeg har kjæreste. Men det er ikke lett. Min kollega og jeg har veldig mye til felles som det er letter å prate med henne om enn med min kjæreste, da vi har en del felles erfaring og opplevelser. Føles riktigere å prate med henne om en del ting enn det føles med min kjæreste. Kanskje det bare er slik med en del ting??? Vel det skal ikke være lett i denne værden. Hvis det er noen som har noen lignende erfaringer eller gode råd så setter jeg pris på det. Vega 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-10687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Min kjæreste og jeg har vært sammen i 3 år. Har hatt og har det godt sammen, vi bor ikke sammen pga. jobb/utdannelse. Hun bor i utlandet. Nå i det siste har jeg blitt godtkjennt med en arbeidskollega, litt for godtkjennt. Har så smått begynnt å få litt følelser for henne. Det har ikke skjedd noe mellom oss, litt flørting og et nachspiel med hyggeli prat og rødvin. Men jeg er redd for at jeg skal forelske meg. Livredd. Jeg elsker min kjæreste veldig høyt og det siste jeg ønsker er å såre henne på noe vis. Egentlig så burde jeg kanskje bare si klart i fra til min kollega at vi er og forblir gode venner. Hun vet at jeg har kjæreste. Men det er ikke lett. Min kollega og jeg har veldig mye til felles som det er letter å prate med henne om enn med min kjæreste, da vi har en del felles erfaring og opplevelser. Føles riktigere å prate med henne om en del ting enn det føles med min kjæreste. Kanskje det bare er slik med en del ting??? Vel det skal ikke være lett i denne værden. Hvis det er noen som har noen lignende erfaringer eller gode råd så setter jeg pris på det. Vega 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-11791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Min kjæreste og jeg har vært sammen i 3 år. Har hatt og har det godt sammen, vi bor ikke sammen pga. jobb/utdannelse. Hun bor i utlandet. Nå i det siste har jeg blitt godtkjennt med en arbeidskollega, litt for godtkjennt. Har så smått begynnt å få litt følelser for henne. Det har ikke skjedd noe mellom oss, litt flørting og et nachspiel med hyggeli prat og rødvin. Men jeg er redd for at jeg skal forelske meg. Livredd. Jeg elsker min kjæreste veldig høyt og det siste jeg ønsker er å såre henne på noe vis. Egentlig så burde jeg kanskje bare si klart i fra til min kollega at vi er og forblir gode venner. Hun vet at jeg har kjæreste. Men det er ikke lett. Min kollega og jeg har veldig mye til felles som det er letter å prate med henne om enn med min kjæreste, da vi har en del felles erfaring og opplevelser. Føles riktigere å prate med henne om en del ting enn det føles med min kjæreste. Kanskje det bare er slik med en del ting??? Vel det skal ikke være lett i denne værden. Hvis det er noen som har noen lignende erfaringer eller gode råd så setter jeg pris på det. Vega 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-12895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Min kjæreste og jeg har vært sammen i 3 år. Har hatt og har det godt sammen, vi bor ikke sammen pga. jobb/utdannelse. Hun bor i utlandet. Nå i det siste har jeg blitt godtkjennt med en arbeidskollega, litt for godtkjennt. Har så smått begynnt å få litt følelser for henne. Det har ikke skjedd noe mellom oss, litt flørting og et nachspiel med hyggeli prat og rødvin. Men jeg er redd for at jeg skal forelske meg. Livredd. Jeg elsker min kjæreste veldig høyt og det siste jeg ønsker er å såre henne på noe vis. Egentlig så burde jeg kanskje bare si klart i fra til min kollega at vi er og forblir gode venner. Hun vet at jeg har kjæreste. Men det er ikke lett. Min kollega og jeg har veldig mye til felles som det er letter å prate med henne om enn med min kjæreste, da vi har en del felles erfaring og opplevelser. Føles riktigere å prate med henne om en del ting enn det føles med min kjæreste. Kanskje det bare er slik med en del ting??? Vel det skal ikke være lett i denne værden. Hvis det er noen som har noen lignende erfaringer eller gode råd så setter jeg pris på det. Vega 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-13999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Min kjæreste og jeg har vært sammen i 3 år. Har hatt og har det godt sammen, vi bor ikke sammen pga. jobb/utdannelse. Hun bor i utlandet. Nå i det siste har jeg blitt godtkjennt med en arbeidskollega, litt for godtkjennt. Har så smått begynnt å få litt følelser for henne. Det har ikke skjedd noe mellom oss, litt flørting og et nachspiel med hyggeli prat og rødvin. Men jeg er redd for at jeg skal forelske meg. Livredd. Jeg elsker min kjæreste veldig høyt og det siste jeg ønsker er å såre henne på noe vis. Egentlig så burde jeg kanskje bare si klart i fra til min kollega at vi er og forblir gode venner. Hun vet at jeg har kjæreste. Men det er ikke lett. Min kollega og jeg har veldig mye til felles som det er letter å prate med henne om enn med min kjæreste, da vi har en del felles erfaring og opplevelser. Føles riktigere å prate med henne om en del ting enn det føles med min kjæreste. Kanskje det bare er slik med en del ting??? Vel det skal ikke være lett i denne værden. Hvis det er noen som har noen lignende erfaringer eller gode råd så setter jeg pris på det. Vega 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-15103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Min kjæreste og jeg har vært sammen i 3 år. Har hatt og har det godt sammen, vi bor ikke sammen pga. jobb/utdannelse. Hun bor i utlandet. Nå i det siste har jeg blitt godtkjennt med en arbeidskollega, litt for godtkjennt. Har så smått begynnt å få litt følelser for henne. Det har ikke skjedd noe mellom oss, litt flørting og et nachspiel med hyggeli prat og rødvin. Men jeg er redd for at jeg skal forelske meg. Livredd. Jeg elsker min kjæreste veldig høyt og det siste jeg ønsker er å såre henne på noe vis. Egentlig så burde jeg kanskje bare si klart i fra til min kollega at vi er og forblir gode venner. Hun vet at jeg har kjæreste. Men det er ikke lett. Min kollega og jeg har veldig mye til felles som det er letter å prate med henne om enn med min kjæreste, da vi har en del felles erfaring og opplevelser. Føles riktigere å prate med henne om en del ting enn det føles med min kjæreste. Kanskje det bare er slik med en del ting??? Vel det skal ikke være lett i denne værden. Hvis det er noen som har noen lignende erfaringer eller gode råd så setter jeg pris på det. Vega 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-16207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Min kjæreste og jeg har vært sammen i 3 år. Har hatt og har det godt sammen, vi bor ikke sammen pga. jobb/utdannelse. Hun bor i utlandet. Nå i det siste har jeg blitt godtkjennt med en arbeidskollega, litt for godtkjennt. Har så smått begynnt å få litt følelser for henne. Det har ikke skjedd noe mellom oss, litt flørting og et nachspiel med hyggeli prat og rødvin. Men jeg er redd for at jeg skal forelske meg. Livredd. Jeg elsker min kjæreste veldig høyt og det siste jeg ønsker er å såre henne på noe vis. Egentlig så burde jeg kanskje bare si klart i fra til min kollega at vi er og forblir gode venner. Hun vet at jeg har kjæreste. Men det er ikke lett. Min kollega og jeg har veldig mye til felles som det er letter å prate med henne om enn med min kjæreste, da vi har en del felles erfaring og opplevelser. Føles riktigere å prate med henne om en del ting enn det føles med min kjæreste. Kanskje det bare er slik med en del ting??? Vel det skal ikke være lett i denne værden. Hvis det er noen som har noen lignende erfaringer eller gode råd så setter jeg pris på det. Vega 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-17311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Min kjæreste og jeg har vært sammen i 3 år. Har hatt og har det godt sammen, vi bor ikke sammen pga. jobb/utdannelse. Hun bor i utlandet. Nå i det siste har jeg blitt godtkjennt med en arbeidskollega, litt for godtkjennt. Har så smått begynnt å få litt følelser for henne. Det har ikke skjedd noe mellom oss, litt flørting og et nachspiel med hyggeli prat og rødvin. Men jeg er redd for at jeg skal forelske meg. Livredd. Jeg elsker min kjæreste veldig høyt og det siste jeg ønsker er å såre henne på noe vis. Egentlig så burde jeg kanskje bare si klart i fra til min kollega at vi er og forblir gode venner. Hun vet at jeg har kjæreste. Men det er ikke lett. Min kollega og jeg har veldig mye til felles som det er letter å prate med henne om enn med min kjæreste, da vi har en del felles erfaring og opplevelser. Føles riktigere å prate med henne om en del ting enn det føles med min kjæreste. Kanskje det bare er slik med en del ting??? Vel det skal ikke være lett i denne værden. Hvis det er noen som har noen lignende erfaringer eller gode råd så setter jeg pris på det. Vega 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-18415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Min kjæreste og jeg har vært sammen i 3 år. Har hatt og har det godt sammen, vi bor ikke sammen pga. jobb/utdannelse. Hun bor i utlandet. Nå i det siste har jeg blitt godtkjennt med en arbeidskollega, litt for godtkjennt. Har så smått begynnt å få litt følelser for henne. Det har ikke skjedd noe mellom oss, litt flørting og et nachspiel med hyggeli prat og rødvin. Men jeg er redd for at jeg skal forelske meg. Livredd. Jeg elsker min kjæreste veldig høyt og det siste jeg ønsker er å såre henne på noe vis. Egentlig så burde jeg kanskje bare si klart i fra til min kollega at vi er og forblir gode venner. Hun vet at jeg har kjæreste. Men det er ikke lett. Min kollega og jeg har veldig mye til felles som det er letter å prate med henne om enn med min kjæreste, da vi har en del felles erfaring og opplevelser. Føles riktigere å prate med henne om en del ting enn det føles med min kjæreste. Kanskje det bare er slik med en del ting??? Vel det skal ikke være lett i denne værden. Hvis det er noen som har noen lignende erfaringer eller gode råd så setter jeg pris på det. Vega 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-19519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosi Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Hei! "Ute av øye, ute av sinn" er det noe som heter. Din kjæreste bor i utlandet, og da er det umulig for deg å få den nærheten du savner. Men du har vel ikke tenkt å overlate ansvaret for hvordan du ønsker å oppføre deg overfor din kjære, til din kollega?? Hva legger du i at " jeg har fortalt henne at jeg har kjærest"?? Personlig synes jeg det er merkelig at du ikke kan snakke med din kjære om nøyaktig de samme tingene du kan snakke om med din kollega. Hva er problemet, og ikke minst har du prøvd? Ser du på din kjærest som ikke bare kjæresten din (sex, kos osv), men også som din beste venn? Man svikter ikke sine beste venner, men mange greier å svikte sine kjærester... Hvis ikke kjæresten også er din beste venn, så greier ikke dere å få noe forhold som vil fungere på sikt. Det samme vil skje hvis du ikke greier å snakke med henne om alt du kan snakke med andre om!!!!! For å greie og snakke med henne, hjelper det ikke dere mye når du heller velger å trene på å kommunisere med din kollega, som er sååå fristende nær?!? Bestem deg her og nå for å være oppriktig mot kjæresten din, og si det du ønsker å ta opp med henne! Noe annet er feigt synes jeg da. Kommuniserende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-9623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosi Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Hei! "Ute av øye, ute av sinn" er det noe som heter. Din kjæreste bor i utlandet, og da er det umulig for deg å få den nærheten du savner. Men du har vel ikke tenkt å overlate ansvaret for hvordan du ønsker å oppføre deg overfor din kjære, til din kollega?? Hva legger du i at " jeg har fortalt henne at jeg har kjærest"?? Personlig synes jeg det er merkelig at du ikke kan snakke med din kjære om nøyaktig de samme tingene du kan snakke om med din kollega. Hva er problemet, og ikke minst har du prøvd? Ser du på din kjærest som ikke bare kjæresten din (sex, kos osv), men også som din beste venn? Man svikter ikke sine beste venner, men mange greier å svikte sine kjærester... Hvis ikke kjæresten også er din beste venn, så greier ikke dere å få noe forhold som vil fungere på sikt. Det samme vil skje hvis du ikke greier å snakke med henne om alt du kan snakke med andre om!!!!! For å greie og snakke med henne, hjelper det ikke dere mye når du heller velger å trene på å kommunisere med din kollega, som er sååå fristende nær?!? Bestem deg her og nå for å være oppriktig mot kjæresten din, og si det du ønsker å ta opp med henne! Noe annet er feigt synes jeg da. Kommuniserende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-10727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosi Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Hei! "Ute av øye, ute av sinn" er det noe som heter. Din kjæreste bor i utlandet, og da er det umulig for deg å få den nærheten du savner. Men du har vel ikke tenkt å overlate ansvaret for hvordan du ønsker å oppføre deg overfor din kjære, til din kollega?? Hva legger du i at " jeg har fortalt henne at jeg har kjærest"?? Personlig synes jeg det er merkelig at du ikke kan snakke med din kjære om nøyaktig de samme tingene du kan snakke om med din kollega. Hva er problemet, og ikke minst har du prøvd? Ser du på din kjærest som ikke bare kjæresten din (sex, kos osv), men også som din beste venn? Man svikter ikke sine beste venner, men mange greier å svikte sine kjærester... Hvis ikke kjæresten også er din beste venn, så greier ikke dere å få noe forhold som vil fungere på sikt. Det samme vil skje hvis du ikke greier å snakke med henne om alt du kan snakke med andre om!!!!! For å greie og snakke med henne, hjelper det ikke dere mye når du heller velger å trene på å kommunisere med din kollega, som er sååå fristende nær?!? Bestem deg her og nå for å være oppriktig mot kjæresten din, og si det du ønsker å ta opp med henne! Noe annet er feigt synes jeg da. Kommuniserende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-11831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosi Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Hei! "Ute av øye, ute av sinn" er det noe som heter. Din kjæreste bor i utlandet, og da er det umulig for deg å få den nærheten du savner. Men du har vel ikke tenkt å overlate ansvaret for hvordan du ønsker å oppføre deg overfor din kjære, til din kollega?? Hva legger du i at " jeg har fortalt henne at jeg har kjærest"?? Personlig synes jeg det er merkelig at du ikke kan snakke med din kjære om nøyaktig de samme tingene du kan snakke om med din kollega. Hva er problemet, og ikke minst har du prøvd? Ser du på din kjærest som ikke bare kjæresten din (sex, kos osv), men også som din beste venn? Man svikter ikke sine beste venner, men mange greier å svikte sine kjærester... Hvis ikke kjæresten også er din beste venn, så greier ikke dere å få noe forhold som vil fungere på sikt. Det samme vil skje hvis du ikke greier å snakke med henne om alt du kan snakke med andre om!!!!! For å greie og snakke med henne, hjelper det ikke dere mye når du heller velger å trene på å kommunisere med din kollega, som er sååå fristende nær?!? Bestem deg her og nå for å være oppriktig mot kjæresten din, og si det du ønsker å ta opp med henne! Noe annet er feigt synes jeg da. Kommuniserende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-12935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosi Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Hei! "Ute av øye, ute av sinn" er det noe som heter. Din kjæreste bor i utlandet, og da er det umulig for deg å få den nærheten du savner. Men du har vel ikke tenkt å overlate ansvaret for hvordan du ønsker å oppføre deg overfor din kjære, til din kollega?? Hva legger du i at " jeg har fortalt henne at jeg har kjærest"?? Personlig synes jeg det er merkelig at du ikke kan snakke med din kjære om nøyaktig de samme tingene du kan snakke om med din kollega. Hva er problemet, og ikke minst har du prøvd? Ser du på din kjærest som ikke bare kjæresten din (sex, kos osv), men også som din beste venn? Man svikter ikke sine beste venner, men mange greier å svikte sine kjærester... Hvis ikke kjæresten også er din beste venn, så greier ikke dere å få noe forhold som vil fungere på sikt. Det samme vil skje hvis du ikke greier å snakke med henne om alt du kan snakke med andre om!!!!! For å greie og snakke med henne, hjelper det ikke dere mye når du heller velger å trene på å kommunisere med din kollega, som er sååå fristende nær?!? Bestem deg her og nå for å være oppriktig mot kjæresten din, og si det du ønsker å ta opp med henne! Noe annet er feigt synes jeg da. Kommuniserende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-14039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosi Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Hei! "Ute av øye, ute av sinn" er det noe som heter. Din kjæreste bor i utlandet, og da er det umulig for deg å få den nærheten du savner. Men du har vel ikke tenkt å overlate ansvaret for hvordan du ønsker å oppføre deg overfor din kjære, til din kollega?? Hva legger du i at " jeg har fortalt henne at jeg har kjærest"?? Personlig synes jeg det er merkelig at du ikke kan snakke med din kjære om nøyaktig de samme tingene du kan snakke om med din kollega. Hva er problemet, og ikke minst har du prøvd? Ser du på din kjærest som ikke bare kjæresten din (sex, kos osv), men også som din beste venn? Man svikter ikke sine beste venner, men mange greier å svikte sine kjærester... Hvis ikke kjæresten også er din beste venn, så greier ikke dere å få noe forhold som vil fungere på sikt. Det samme vil skje hvis du ikke greier å snakke med henne om alt du kan snakke med andre om!!!!! For å greie og snakke med henne, hjelper det ikke dere mye når du heller velger å trene på å kommunisere med din kollega, som er sååå fristende nær?!? Bestem deg her og nå for å være oppriktig mot kjæresten din, og si det du ønsker å ta opp med henne! Noe annet er feigt synes jeg da. Kommuniserende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-15143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosi Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Hei! "Ute av øye, ute av sinn" er det noe som heter. Din kjæreste bor i utlandet, og da er det umulig for deg å få den nærheten du savner. Men du har vel ikke tenkt å overlate ansvaret for hvordan du ønsker å oppføre deg overfor din kjære, til din kollega?? Hva legger du i at " jeg har fortalt henne at jeg har kjærest"?? Personlig synes jeg det er merkelig at du ikke kan snakke med din kjære om nøyaktig de samme tingene du kan snakke om med din kollega. Hva er problemet, og ikke minst har du prøvd? Ser du på din kjærest som ikke bare kjæresten din (sex, kos osv), men også som din beste venn? Man svikter ikke sine beste venner, men mange greier å svikte sine kjærester... Hvis ikke kjæresten også er din beste venn, så greier ikke dere å få noe forhold som vil fungere på sikt. Det samme vil skje hvis du ikke greier å snakke med henne om alt du kan snakke med andre om!!!!! For å greie og snakke med henne, hjelper det ikke dere mye når du heller velger å trene på å kommunisere med din kollega, som er sååå fristende nær?!? Bestem deg her og nå for å være oppriktig mot kjæresten din, og si det du ønsker å ta opp med henne! Noe annet er feigt synes jeg da. Kommuniserende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-16247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosi Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Hei! "Ute av øye, ute av sinn" er det noe som heter. Din kjæreste bor i utlandet, og da er det umulig for deg å få den nærheten du savner. Men du har vel ikke tenkt å overlate ansvaret for hvordan du ønsker å oppføre deg overfor din kjære, til din kollega?? Hva legger du i at " jeg har fortalt henne at jeg har kjærest"?? Personlig synes jeg det er merkelig at du ikke kan snakke med din kjære om nøyaktig de samme tingene du kan snakke om med din kollega. Hva er problemet, og ikke minst har du prøvd? Ser du på din kjærest som ikke bare kjæresten din (sex, kos osv), men også som din beste venn? Man svikter ikke sine beste venner, men mange greier å svikte sine kjærester... Hvis ikke kjæresten også er din beste venn, så greier ikke dere å få noe forhold som vil fungere på sikt. Det samme vil skje hvis du ikke greier å snakke med henne om alt du kan snakke med andre om!!!!! For å greie og snakke med henne, hjelper det ikke dere mye når du heller velger å trene på å kommunisere med din kollega, som er sååå fristende nær?!? Bestem deg her og nå for å være oppriktig mot kjæresten din, og si det du ønsker å ta opp med henne! Noe annet er feigt synes jeg da. Kommuniserende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-17351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosi Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Hei! "Ute av øye, ute av sinn" er det noe som heter. Din kjæreste bor i utlandet, og da er det umulig for deg å få den nærheten du savner. Men du har vel ikke tenkt å overlate ansvaret for hvordan du ønsker å oppføre deg overfor din kjære, til din kollega?? Hva legger du i at " jeg har fortalt henne at jeg har kjærest"?? Personlig synes jeg det er merkelig at du ikke kan snakke med din kjære om nøyaktig de samme tingene du kan snakke om med din kollega. Hva er problemet, og ikke minst har du prøvd? Ser du på din kjærest som ikke bare kjæresten din (sex, kos osv), men også som din beste venn? Man svikter ikke sine beste venner, men mange greier å svikte sine kjærester... Hvis ikke kjæresten også er din beste venn, så greier ikke dere å få noe forhold som vil fungere på sikt. Det samme vil skje hvis du ikke greier å snakke med henne om alt du kan snakke med andre om!!!!! For å greie og snakke med henne, hjelper det ikke dere mye når du heller velger å trene på å kommunisere med din kollega, som er sååå fristende nær?!? Bestem deg her og nå for å være oppriktig mot kjæresten din, og si det du ønsker å ta opp med henne! Noe annet er feigt synes jeg da. Kommuniserende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-18455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mosi Skrevet 20. august 2000 Del Skrevet 20. august 2000 Hei! "Ute av øye, ute av sinn" er det noe som heter. Din kjæreste bor i utlandet, og da er det umulig for deg å få den nærheten du savner. Men du har vel ikke tenkt å overlate ansvaret for hvordan du ønsker å oppføre deg overfor din kjære, til din kollega?? Hva legger du i at " jeg har fortalt henne at jeg har kjærest"?? Personlig synes jeg det er merkelig at du ikke kan snakke med din kjære om nøyaktig de samme tingene du kan snakke om med din kollega. Hva er problemet, og ikke minst har du prøvd? Ser du på din kjærest som ikke bare kjæresten din (sex, kos osv), men også som din beste venn? Man svikter ikke sine beste venner, men mange greier å svikte sine kjærester... Hvis ikke kjæresten også er din beste venn, så greier ikke dere å få noe forhold som vil fungere på sikt. Det samme vil skje hvis du ikke greier å snakke med henne om alt du kan snakke med andre om!!!!! For å greie og snakke med henne, hjelper det ikke dere mye når du heller velger å trene på å kommunisere med din kollega, som er sååå fristende nær?!? Bestem deg her og nå for å være oppriktig mot kjæresten din, og si det du ønsker å ta opp med henne! Noe annet er feigt synes jeg da. Kommuniserende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2637-det-skal-ikke-v%C3%A6re-lett/#findComment-19559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.