Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dirtbag

da begynner jeg å tenke,

på hvorfor

-venner blir til fiender,

-støtte blir til svik,

og

-glede blir til sorg.

Hvorfor

-følelser blir til likegyldighet,

-respekt blir til hat

og

-latter blir til sinne.

Når mørket siger på da begynner jeg å tenke,

på hvorfor mine

-tanker alltid blir til tårer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26372-n%C3%A5r-m%C3%B8rket-siger-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære dirtbag! Vi har alle noen ubesvarte spørsmål knyttet til livet,-og de fleste har nok opplevd å stille seg selv spørsmålet-hvorfor? Det er en del av livet, det å kanskje ikke alltid ha et svar. Likevel er det en viktig del av våre liv- det å undres. Jeg ser det som positivt at du får satt ord på noen av dine tanker som "siger på når mørket kommer". Dersom disse tankene blir vanskelige for deg,-alene, håper jeg at du velger å dele/har noen andre som du kan dele dem med?!

kjenner meg så alt for godt igjen... var bare det jeg ville si egentlig. men så lurer jeg på en ting også, hvordan går det med deg? sånn egentlig? føler du deg bedre enn før eller...? du trenger ikke svare hvis du ikke vil, vet ikke om du leser svaret mitt en gang siden det kommer så sent, men jeg bare lurer. håper i alle fall at du har det bra. ble rørt av det diktet ditt jeg...

*klem*

Gjest dirtbag

kjenner meg så alt for godt igjen... var bare det jeg ville si egentlig. men så lurer jeg på en ting også, hvordan går det med deg? sånn egentlig? føler du deg bedre enn før eller...? du trenger ikke svare hvis du ikke vil, vet ikke om du leser svaret mitt en gang siden det kommer så sent, men jeg bare lurer. håper i alle fall at du har det bra. ble rørt av det diktet ditt jeg...

*klem*

Tusen takk for svaret ditt!

Syntes det er trist at du kjenner deg igjen, for å ha det slik, det unner jeg INGEN :(

Hvordan jeg har det? (Må få si det er litt "rart" å bli spurt om det, rart men GODT. Kan ikke huske sist noen spurte meg om det og mente sånn -egentlig- ) Nei jeg har det egentlig ikke så bra nå. Tør ikke kjenne ordentlig etter heller. Føler at alt bare er rot og kaos.

Men èn ting jeg må få spørre deg om liten84, er -hvordan klarer du det? Hvordan klarer du å alltid svare like fint og oppmuntrende hver gang? (Jeg klarer ikke det når jeg er lei jeg, tenker bare "huff...hun også" også er jeg lei meg på deres vegne og).

Men jeg har merket det flere ganger, at du alltid gir så mange fine råd og oppmuntringer. Det syntes jeg er utrolig bra gjort av deg.

Håper at du har det bra, det fortjener du! Håper at også du lytter til dine egne råd, for de er flotte!

Kjempe-klem til deg fra meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...