Gå til innhold

Har stått opp igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Funksjon

Det er januar, snart februar. Jeg jobber skift og ikke alltid hjemme om natta. I løpet av januar har min kone g jeg hatt en avbrutt hyrdestund (redd for å vekke barna). Inatt er jeg hjemme og hadde håpet på en liten kosestund. Det ble med et kort natta kyss fra hennes side. jeg hadde lagt armen om henne og alt kunne vært en hyggelig intro til noe mer...

Jeg blir igjen så frustret at jeg valgte og stå opp og har bestemt meg for å sove på sofaen. jeg orker ikke mer. jeg vet aldri når det passer. Jeg hadde ikke i natt tatt noe spesielt initiativ da jeg føler at det alltid et jeg som gjør det. Det skal sies at januar har vært travel, men allikevel....

Måtte bare skrive litt. Så frustrert!

Jeg må sørge for å snakke med henne imorgen, dette går ikke lenger.

Frustrasjonen tar snart overhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/263783-har-st%C3%A5tt-opp-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ville hun ikke ha sex da? Spurte du henne om det før du trampa ut på stua som en snurt unge?

Hadde samboeren min prøvd seg på meg og jeg av en eller annen grunn ikke hadde lyst, kan jeg love deg at jeg ikke hadde hatt mer lyst neste gang om han gikk for å legge seg på sofaen. Herlighet.

Forstàr godt din frustrasjon, jeg. Vondt à bli avvist gang pà gang. Her gjelder det à sette seg ned og snakke sammen for à pröve à finne grunnen til hennes manglende lyst. Kanskje mangler hun overskudd for tiden? Eller bruker prevensjon som minker sexlysten?

Skjønner frustrasjonen din godt. Du MÅ bare prate med henne om dette, og fortelle hvordan du føler det. Hun må også ta ansvar for deres sexliv. Det er greit at man har forskjellig behov, men da må dere avdekke dette for hverandre og se om det lar seg gjøre å leve med forskjellene, tilpasse dere hverandre eller bryte og gå videre i livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...