Gå til innhold

Vi bestemte oss for å gifte oss til sommeren!

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Jeg er lettere fyllesjuk og trøtt etter en koselig lørdagskveld sammen med samboeren min. Etter att Pippelippen hadde lagt seg, så lagde han en god middag til meg, og vi drakk god vin.

Etterhvert ble vi begge temmelig brisne, og han begynte å leke med tanken om når vi evt. skulle gifte oss dersom noe slikt noen gang skulle komme på tale ;-)

Jeg sa at det beste nok ville være sommeren som kommer, fordi neste sommer der igjen, så er jeg etter all sannsynlighet gravid på nytt, og deretter så må vi evt gifte oss med to unger, og det er jo ikke så lett å få til.

Og vips så satt vi der i sofaen og fniste og lo, og skrev liste over hvem vi ville invitere i bryllupet!

Så nå er det eneste som gjenstår at han faktisk få fingeren ut og FRIR!

He-he! Jeg er skikkelig glad i kjæresten min i dag!

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

7

• amber sun

6

• Babette

6

• fuji1365380447

4

Vi har snakket om dette før, og da har jeg sagt at jeg gjerne vil bli fridd til.

Han sier sjøl at han skal fri, han skal bare finne er bra tidspunkt..

He-he, han syntes nok dette er litt skummelt ja..

Du er sikker på at han ikke synes han har fridd nå da? :o)

Grattis forresten!

Annonse

Så koselig da:-)

Men du...er gubben din som gubben min, så frir han neppe. Han har jo allerede avtalt bryllup med deg og skjønner ikke pointet med å fri i tillegg. Mannfolk er sånn sammenskrudd skjønner du ;-)

Eg fekk kasta eska med to ringar i i fanget med spørsmål om ein av dei passa til meg... hm litt av ein måte å fri på då hm

Tuller du? Er det nødvendig å fri når dere har bestemt dere for å gifte dere?

Og er det virkelig vanlig med gameldags frieri som man leser om i dameromanene?

Jeg er visst havnet på feil klode.

Det neste blir vel at noen prøver å innbille meg at brudgommen fortsatt bærer bruden over dørterskelen også, hehe....

Gjest Elextra

Det neste blir vel at noen prøver å innbille meg at brudgommen fortsatt bærer bruden over dørterskelen også, hehe....

Selvfølgelig ble jeg båret over terskelen bryllupsnatten :-).

Men frieri etter at man har avtalt å gifte seg synes litt smør på flesk.

fuji1365380447

Jeg er ikke spesielt romantisk av meg, og ei heller ikke spesielt gammeldags.

Men jeg har faktisk lyst til at han skal fri.

Syntes at det hører med. Blir liksom litt for forretningsmessig hvis vi bare blir enige om å skrive under på papirene.

Annonse

Gjest sjøstjerna

Syntes at det hører med. Blir liksom litt for forretningsmessig hvis vi bare blir enige om å skrive under på papirene.

OK. Ikke bli skuffet,da, om han ikke frir.

Dere har jo vært romantiske og planlagt felles bryllup. Dette er jo bekreftelse for hverandre at man vil ha hverandre.

Hvordan skal den stakkars mannen DA skjønne at du venter på frieri?

Kan ikke du fri til ham, da? Det er jo ikke sikkert han gjetter at du ønsker noe frieri når dere så å si har fastsatt datoen allerede.

Selvfølgelig ble jeg båret over terskelen bryllupsnatten :-).

Men frieri etter at man har avtalt å gifte seg synes litt smør på flesk.

Måtte du vise fram blodflekken på lakenet også, hehe?

Jeg hadde ledd meg halvt fordervet om han hadde båret meg over terskelen, så han hadde sannnsynligvis mistet meg.

Jeg er visst gammeldags på det området jeg også, da...

Syns det blir noe ekstra når han frir, og en ikke bare avtaler at en skal gifte seg. :-)

Såpass romantisk er jeg faktisk. Visste ikke at jeg var så romantisk heller jeg, men jaggu er jeg visst det. *s*

Enig med deg her, fuji. :-)

Jeg er visst gammeldags på det området jeg også, da...

Syns det blir noe ekstra når han frir, og en ikke bare avtaler at en skal gifte seg. :-)

Såpass romantisk er jeg faktisk. Visste ikke at jeg var så romantisk heller jeg, men jaggu er jeg visst det. *s*

Jeg er også romantisk. Men jeg synes ikke klisjeer er det minste romantiske. Og frieri, enten han går ned på kne (skrekk og gru) eller ikke, er skikkelig klisje.

Jeg synes de uventede småtingene i hverdagen kan være superrromantiske.

Som at vi står i hver vår ende av avgangshallen på flyplassen, og han sier "jeg elsker deg" på tegnspråk.

Jeg er også romantisk. Men jeg synes ikke klisjeer er det minste romantiske. Og frieri, enten han går ned på kne (skrekk og gru) eller ikke, er skikkelig klisje.

Jeg synes de uventede småtingene i hverdagen kan være superrromantiske.

Som at vi står i hver vår ende av avgangshallen på flyplassen, og han sier "jeg elsker deg" på tegnspråk.

Veldig, veldig enig. :-) Samboeren har fått beskjed at om han går ned på kne, svarer jeg "nei"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...