Gå til innhold

Vi bestemte oss for å gifte oss til sommeren!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dirflos79

7

• amber sun

6

• Babette

6

• fuji1365380447

4

Jeg er også romantisk. Men jeg synes ikke klisjeer er det minste romantiske. Og frieri, enten han går ned på kne (skrekk og gru) eller ikke, er skikkelig klisje.

Jeg synes de uventede småtingene i hverdagen kan være superrromantiske.

Som at vi står i hver vår ende av avgangshallen på flyplassen, og han sier "jeg elsker deg" på tegnspråk.

"Jeg synes de uventede småtingene i hverdagen kan være superrromantiske."

Det er jeg helt enig i, Babette!

Jeg blir helt rørt noen ganger av sånne små ting som samboeren finner på i hverdagen, det er romantisk det. Trenger ikke være noen stor sak, men små uventede omtenksomme ting. :-)

Gjest Elextra

Jeg er ikke spesielt romantisk av meg, og ei heller ikke spesielt gammeldags.

Men jeg har faktisk lyst til at han skal fri.

Syntes at det hører med. Blir liksom litt for forretningsmessig hvis vi bare blir enige om å skrive under på papirene.

Hadde jeg vært mann ville jeg aldri forstått at min tilkomne forventet å bli fridd til _etter_ at vi hadde avtalt å gifte oss.

Jeg er også ganske romantisk, og satte absolutt pris på et "gammeldags" frieri fra min da tilkommende. Men så hadde vi heller ikke avtalt å gifte oss på forhånd.

Gjest Elextra

Jeg er også romantisk. Men jeg synes ikke klisjeer er det minste romantiske. Og frieri, enten han går ned på kne (skrekk og gru) eller ikke, er skikkelig klisje.

Som at vi står i hver vår ende av avgangshallen på flyplassen, og han sier "jeg elsker deg" på tegnspråk.

Jeg fikk et ganske uventet frieri, og _det_ syntes jeg var ganske romantisk :-).

Selvfølgelig ble jeg båret over terskelen bryllupsnatten :-).

Men frieri etter at man har avtalt å gifte seg synes litt smør på flesk.

Det synes jeg er superromantisk! :o) Men jeg ser ikke helt for meg at det skal skje noen gang, selv om han har gått fra "Jeg skal ikke gifte meg!" til "hvis jeg kanskje en gang skal gifte meg"... :o)

Annonse

fuji1365380447

Etter en dag med litt planlegging og litt tøysing og tulling om at han måtte fri, så sa han plutselig-

-vil du gifte deg med meg?

- mens vi sto på kjøkkenet og kysset litt. Jeg syntes at det var kjemperomantisk jeg.

Jeg tror at han trodde at jeg forventet sjampis og ring og alt mulig. Men jeg er kjempeglad for en romantisk og koselig helg sammen, der vi har vært forelsket og spist god mat og kost oss sammen med Pippelippen.

Kjempelykkelig og glad nå.

Etter en dag med litt planlegging og litt tøysing og tulling om at han måtte fri, så sa han plutselig-

- mens vi sto på kjøkkenet og kysset litt. Jeg syntes at det var kjemperomantisk jeg.

Jeg tror at han trodde at jeg forventet sjampis og ring og alt mulig. Men jeg er kjempeglad for en romantisk og koselig helg sammen, der vi har vært forelsket og spist god mat og kost oss sammen med Pippelippen.

ååå gratulerer! Ser for meg hvordan du stråler med roser i kinnene :)

Så herlig!

Jeg skjønner akkurat hvordan det der var for deg, skjønner det så godt at du aner ikke.;-)

Eg fekk kasta eska med to ringar i i fanget med spørsmål om ein av dei passa til meg... hm litt av ein måte å fri på då hm

Tror jeg hadde blitt lei meg om jeg hadde fått ei eske med ringer kastet i fanget... hadde ikke orket noen forpliktelser da.

Er kanskje rar sånn jeg :)

Annonse

Tror jeg hadde blitt lei meg om jeg hadde fått ei eske med ringer kastet i fanget... hadde ikke orket noen forpliktelser da.

Er kanskje rar sånn jeg :)

Eg blei veldig paff ja :-( Er jo ikkje akkurat noko romantisk frieri. Me var gifte i sju år. Er separerte no, men det er heilt andre grunnar til då...

Gratulerer! :-)

"Som at vi står i hver vår ende av avgangshallen på flyplassen, og han sier "jeg elsker deg" på tegnspråk."

Næsj, altfor dagligdags for min del ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...