Gjest klart Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei! Min kjære samboer var utro mot meg for litt over 3 år siden, det var jeg som oppdaget det ved å sjekke hans mobil(noen som jeg ikke er tilhenger av, men av ren ituisjon gjorde det) Vi har vært samboere i 4 år, og har det utrolig fint sammen! Men den one night standen, plager meg fremdeles!Han hadde kontakt med damen i 7 mnd. etter hendelsen, og det gjør ikke tingene noe bedere!! Har egentlig tilgitt og forsonet meg med det hele... men når vi har sex sammen, kan jeg av og til ikke la være å tenke på hvordan den sexèn de hadde sammen var, om den var heftig og intens, eller kjapp og billig.. har av og til til og med lurt på om han skulle fortelle meg hvordan det var, og tro at da skal jeg bli ferdig med å fantasere.. det har også gjort at jeg er veldig skeptisk når han er borte(sjalu).. han har gjort alt for at jeg skal bli trygg på han, og han sier også at han var en stor drittsekk som gjorde dette mot meg, at det er bare meg han elsker, det andre skjedde liksom bare i en annen verden... Har du noen gode råd til meg for at jeg skal klare å legge dette bak meg!? Vi er begge 2 voksne menesker på over 40 år og har begge et ekteskap og 2 barn hver for oss! Hilsen fortvilet:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NoNickNoName Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har vært der du er nå. Har ikke noe råd, men kan fortelle min historie. Jeg tilga han og prøvde å gå videre i forholdet. Det varte faktisk i nesten et par år til, tror jeg, men jeg klarte aldri å stole 100 % på han igjen, så vi kunne vel droppet å prøve på nytt. Kunne spart meg selv for mange kvelder der jeg satt og innbilte meg hva han gjorde på fest hos kamerater (hvis det var der han var, da) eller hvorfor han ikke kom hjem før langt på natt når han skulle opp tidlig på jobb. Jeg hadde det virkelig ikke godt til slutt, men skulle på død og liv ikke gi opp.Heldigvis tok han skrittet og gjorde det slutt og det er det beste som har skjedd. Jeg tror vel på at noen mennesker er skapt slik at de klarer å glemme utroskap og derfor er i stand til å redde forholdet, men hvis man ikke klarer å stole på han igjen er det dødfødt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2119545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei! Jeg skjønner at den gamle utroskapen fra din samboers side sitter dypt i deg. Men selv om det har gått 3 år siden, vil du nok alltid huske på denne historien. Du har jo ikke mistet hukommelsen. Men du har nok klart å få ut mye av det vonde rundt historien. Jeg pleier å rette fokuset inn på to punkter for å bli ferdig med en utroskapsaffære. Det ene er å ta partneren din på ordet, når han sier at det er deg han vil ha, og faktisk se og høre på alt han gjør og sier og viser mot deg. Slik kan du sanke på små signaler og tegn på at mannen er troverdig. Det han sier stemmer med det han viser og gjør mot deg. Det andre er å minne deg på at utroskap er noe langt annet og mindre viktig enn partnerens fast samlivsforhold. For en utroskap er noe ved siden av, og ofte mest utløst av behov for spenning. Dessuten vil det neppe hjelpe deg videre om du får vite detaljert hva de to gjorde bak din rygg. Det gjør bare vondt verre. Det virvler opp den vonde for deg, og mannen din må fremkalle noe han har avviklet. Forsøk heller å gjøre mer av det som binder dere to sammen. Legg vekk grublingen, lettere sagt enn gjort, med å forsøke å styre følelsene dine vekk fra henne og heller mot dere to som faktisk er sammen nå. Jo mer du gir utroskapen næring ved å gruble og lure på mer info, jo senere blir du kvitt den. Jeg forstår at du er skeptisk når han er utenfor din synsvidde. Mange blir sjalu etter slike fæle opplevelser. Sjalusi kan du også øve deg i å få kontroll over. Når sjalusifølelsene kommer, tell til ti, ikke angrip partneren, ikke hold ham tilbake. Da føler han seg bundet og i lenker. Igjen m du forsøke å jage skepsien på dør og minne deg selv på at du ikke har grunn til å være sjalu. han har sagt at du kan stole på ham. Ta ham på ordet, og følg det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2121249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klart Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei! Jeg skjønner at den gamle utroskapen fra din samboers side sitter dypt i deg. Men selv om det har gått 3 år siden, vil du nok alltid huske på denne historien. Du har jo ikke mistet hukommelsen. Men du har nok klart å få ut mye av det vonde rundt historien. Jeg pleier å rette fokuset inn på to punkter for å bli ferdig med en utroskapsaffære. Det ene er å ta partneren din på ordet, når han sier at det er deg han vil ha, og faktisk se og høre på alt han gjør og sier og viser mot deg. Slik kan du sanke på små signaler og tegn på at mannen er troverdig. Det han sier stemmer med det han viser og gjør mot deg. Det andre er å minne deg på at utroskap er noe langt annet og mindre viktig enn partnerens fast samlivsforhold. For en utroskap er noe ved siden av, og ofte mest utløst av behov for spenning. Dessuten vil det neppe hjelpe deg videre om du får vite detaljert hva de to gjorde bak din rygg. Det gjør bare vondt verre. Det virvler opp den vonde for deg, og mannen din må fremkalle noe han har avviklet. Forsøk heller å gjøre mer av det som binder dere to sammen. Legg vekk grublingen, lettere sagt enn gjort, med å forsøke å styre følelsene dine vekk fra henne og heller mot dere to som faktisk er sammen nå. Jo mer du gir utroskapen næring ved å gruble og lure på mer info, jo senere blir du kvitt den. Jeg forstår at du er skeptisk når han er utenfor din synsvidde. Mange blir sjalu etter slike fæle opplevelser. Sjalusi kan du også øve deg i å få kontroll over. Når sjalusifølelsene kommer, tell til ti, ikke angrip partneren, ikke hold ham tilbake. Da føler han seg bundet og i lenker. Igjen m du forsøke å jage skepsien på dør og minne deg selv på at du ikke har grunn til å være sjalu. han har sagt at du kan stole på ham. Ta ham på ordet, og følg det. Tusen takk for et tydelig og godt svar;o) Jeg vet at det er slik jeg må leve, for vi begge ønsker å bli ferdig med dette og bare kose oss sammen resten av livet!! Hadde vært helt annerledes hvis kjærligheten var halveis.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2121618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potetgutti Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei! Jeg synes du tenker litt rart i forbindelse med denne utroskapen jeg men så er jeg kanskje litt annerledes skrudd sammen;o) Jeg ville ikke tenkt så mye på hvordan sexen i seg selv var, han har vel hatt sex med andre før deg også, så da kunne jo likegjerne sexen da være bedre enn meg deg også, ikke sant? Så skal man være sjalu på sex han har hatt med andre må man jo involvere tidligere partnere også, og det nytter jo ikke... Men det jeg hadde reagert på var sviket og uærligheten. Det at han kan svikte den han er sammen med, lyve til denne og attpåtil beholde kontakten med den andre dama, hadde vært mer enn nok for meg til å bevise at denne mannen ikke var noe å samle på. Man fortjener mer enn så. Og denne mannen kan umulig elske deg slik han burde, eller så tok han deg allerde da for gitt. Hadde det vært et helt tilfeldig knull i fylla, så ville han jo ikke beholdt noen kontakt med henne, eller? Og tydeligvis, nå tre år etter lider du fortsatt av dette, og jeg tror aldri du kommer over det. Det her er ikke slik vi kan komme over tror jeg, eller bør. Utroskap og løgn er for meg et punktum for et forhold. Man kan jo da aldri mer stole på vedkommende, hvordan skulle man kunne det? Det er jo mulig det eneste han har lært av det hele er at neste gang må han skjule det bedre for deg? Jeg tror ikke det er verdt å fortsette etter utroskap, for mye smerte der, og for mange tegn på at forholdet ikke var som det skulle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2121717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klart Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei! Jeg synes du tenker litt rart i forbindelse med denne utroskapen jeg men så er jeg kanskje litt annerledes skrudd sammen;o) Jeg ville ikke tenkt så mye på hvordan sexen i seg selv var, han har vel hatt sex med andre før deg også, så da kunne jo likegjerne sexen da være bedre enn meg deg også, ikke sant? Så skal man være sjalu på sex han har hatt med andre må man jo involvere tidligere partnere også, og det nytter jo ikke... Men det jeg hadde reagert på var sviket og uærligheten. Det at han kan svikte den han er sammen med, lyve til denne og attpåtil beholde kontakten med den andre dama, hadde vært mer enn nok for meg til å bevise at denne mannen ikke var noe å samle på. Man fortjener mer enn så. Og denne mannen kan umulig elske deg slik han burde, eller så tok han deg allerde da for gitt. Hadde det vært et helt tilfeldig knull i fylla, så ville han jo ikke beholdt noen kontakt med henne, eller? Og tydeligvis, nå tre år etter lider du fortsatt av dette, og jeg tror aldri du kommer over det. Det her er ikke slik vi kan komme over tror jeg, eller bør. Utroskap og løgn er for meg et punktum for et forhold. Man kan jo da aldri mer stole på vedkommende, hvordan skulle man kunne det? Det er jo mulig det eneste han har lært av det hele er at neste gang må han skjule det bedre for deg? Jeg tror ikke det er verdt å fortsette etter utroskap, for mye smerte der, og for mange tegn på at forholdet ikke var som det skulle. Hei! Det er vel sånn som du sier at du er skrudd på en helt annen måte. Synes det svaret jeg fikk av fagperson er et bedre og mer konstuktiv måte tenke på! En handlig er ikke i alle tilfeller svart/hvit! Og vi er ikke alle helt likt skrudd som du sier, og alt behøver ikke å ha et fasitt svar! Jeg vet at et forhold som vi har(høres sikkert banalt ut..)finnes det ikke mange av! Han sier også at hvis han kunne gi meg et svar på hvorfor han handlet sånn som han gjorde, skulle han ha gledelig (for sin egen del også)gitt meg det! Men det var som 2 verdener, 1 fantasiverden og 1 virkelig!! Jeg var selvsagt den virkelig som han elsker!! Vanskelig for de fleste å forstå(innkludert meg)Men jeg velger å gjøre som fagperson sier, og jobbe med å legge det bak meg, og fortsette med det som er virkelig!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2121829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potetgutti Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei! Det er vel sånn som du sier at du er skrudd på en helt annen måte. Synes det svaret jeg fikk av fagperson er et bedre og mer konstuktiv måte tenke på! En handlig er ikke i alle tilfeller svart/hvit! Og vi er ikke alle helt likt skrudd som du sier, og alt behøver ikke å ha et fasitt svar! Jeg vet at et forhold som vi har(høres sikkert banalt ut..)finnes det ikke mange av! Han sier også at hvis han kunne gi meg et svar på hvorfor han handlet sånn som han gjorde, skulle han ha gledelig (for sin egen del også)gitt meg det! Men det var som 2 verdener, 1 fantasiverden og 1 virkelig!! Jeg var selvsagt den virkelig som han elsker!! Vanskelig for de fleste å forstå(innkludert meg)Men jeg velger å gjøre som fagperson sier, og jobbe med å legge det bak meg, og fortsette med det som er virkelig!!! Uff, det du sa gjør at jeg hadde blitt enda mer i tvil. Han har en fantasiverden, en verden full av spennede sex fantasier som bare inkluderer andre kvinner og sex med dem, og så deg. Jeg ville definitivt foretrekke å ha en mann som synes jeg også hører til i den spennende delen av livet sitt. Du tror sikkert at deres forhold er unikt, mange som blir dårlig behandlet gjør visst det, de tror ikke de fortjener noe mer. Men jeg må nå snu på det og si at de fleste forhold er IKKE som deres, bra forhold inkluderer ikke utroskap og en mann som ikke greier å skille fantasi og virkelighet. Vet du at han nå ikke gjør det samme? Eller vet du bare at du nå ikke greier å finne det ut. Lykke til, det kan ikke være lett å fortsette i et slikt forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2121900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potetgutti Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei! Jeg skjønner at den gamle utroskapen fra din samboers side sitter dypt i deg. Men selv om det har gått 3 år siden, vil du nok alltid huske på denne historien. Du har jo ikke mistet hukommelsen. Men du har nok klart å få ut mye av det vonde rundt historien. Jeg pleier å rette fokuset inn på to punkter for å bli ferdig med en utroskapsaffære. Det ene er å ta partneren din på ordet, når han sier at det er deg han vil ha, og faktisk se og høre på alt han gjør og sier og viser mot deg. Slik kan du sanke på små signaler og tegn på at mannen er troverdig. Det han sier stemmer med det han viser og gjør mot deg. Det andre er å minne deg på at utroskap er noe langt annet og mindre viktig enn partnerens fast samlivsforhold. For en utroskap er noe ved siden av, og ofte mest utløst av behov for spenning. Dessuten vil det neppe hjelpe deg videre om du får vite detaljert hva de to gjorde bak din rygg. Det gjør bare vondt verre. Det virvler opp den vonde for deg, og mannen din må fremkalle noe han har avviklet. Forsøk heller å gjøre mer av det som binder dere to sammen. Legg vekk grublingen, lettere sagt enn gjort, med å forsøke å styre følelsene dine vekk fra henne og heller mot dere to som faktisk er sammen nå. Jo mer du gir utroskapen næring ved å gruble og lure på mer info, jo senere blir du kvitt den. Jeg forstår at du er skeptisk når han er utenfor din synsvidde. Mange blir sjalu etter slike fæle opplevelser. Sjalusi kan du også øve deg i å få kontroll over. Når sjalusifølelsene kommer, tell til ti, ikke angrip partneren, ikke hold ham tilbake. Da føler han seg bundet og i lenker. Igjen m du forsøke å jage skepsien på dør og minne deg selv på at du ikke har grunn til å være sjalu. han har sagt at du kan stole på ham. Ta ham på ordet, og følg det. Hvorfor og hvordan skulle man kunne greie å stole på en partner etter at han har vist at han ikke er til å stole på? Man stolte jo på ham før også, og eneste forskjellen etterpå er jo at han har BEVIST at han ikke er til å stole på? Synes det blir vel naivt og bare tilgi, glemme og så skulle stole blindt igjen. Blir liksom å gi den som har bedratt fritt spillerom til å gjøre hva han vil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2121906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klart Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Uff, det du sa gjør at jeg hadde blitt enda mer i tvil. Han har en fantasiverden, en verden full av spennede sex fantasier som bare inkluderer andre kvinner og sex med dem, og så deg. Jeg ville definitivt foretrekke å ha en mann som synes jeg også hører til i den spennende delen av livet sitt. Du tror sikkert at deres forhold er unikt, mange som blir dårlig behandlet gjør visst det, de tror ikke de fortjener noe mer. Men jeg må nå snu på det og si at de fleste forhold er IKKE som deres, bra forhold inkluderer ikke utroskap og en mann som ikke greier å skille fantasi og virkelighet. Vet du at han nå ikke gjør det samme? Eller vet du bare at du nå ikke greier å finne det ut. Lykke til, det kan ikke være lett å fortsette i et slikt forhold. Dumt å svare deg, men jeg klarer ikke å la være.. Trenger ikke å forvare mitt valg og vårt forhold! Jeg vet at dette kommer ikke til å skje igjen, mer trenger jeg ikke å si, eller fortelle andre... Dette er det som er ulempen på et åpent forum, for de som trenger et faglig seriøst svar, kan komme i tvil fordi andre utenforstårsegpåere... stiller kritiske spørsmål, som gjør folk enda mer bekymret.. Men jeg er sikker i mitt valg(fordi om hodet ikke alltid er fornuftig..) klamrer meg ikke til noen, bare VET at dette kan skje den "beste"! Ingen er ufeilbarlig, og ingen ønsker å komme i en sånn situasjon(og det er vel det som er brodden i det hele) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2121930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potetgutti Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Dumt å svare deg, men jeg klarer ikke å la være.. Trenger ikke å forvare mitt valg og vårt forhold! Jeg vet at dette kommer ikke til å skje igjen, mer trenger jeg ikke å si, eller fortelle andre... Dette er det som er ulempen på et åpent forum, for de som trenger et faglig seriøst svar, kan komme i tvil fordi andre utenforstårsegpåere... stiller kritiske spørsmål, som gjør folk enda mer bekymret.. Men jeg er sikker i mitt valg(fordi om hodet ikke alltid er fornuftig..) klamrer meg ikke til noen, bare VET at dette kan skje den "beste"! Ingen er ufeilbarlig, og ingen ønsker å komme i en sånn situasjon(og det er vel det som er brodden i det hele) Hvis du virkelig hadde visst 100 % sikkert inne i deg at det her ikke kommer til eller har skjedd flere ganger, så hadde du vel ikke skrevet inn her? Eller tenkt så mye på det? Ikke hadde du bekymret deg om han var borte heller. For da hadde du jo stolt på ham... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2121950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klart Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvis du virkelig hadde visst 100 % sikkert inne i deg at det her ikke kommer til eller har skjedd flere ganger, så hadde du vel ikke skrevet inn her? Eller tenkt så mye på det? Ikke hadde du bekymret deg om han var borte heller. For da hadde du jo stolt på ham... Viser til svar fra Vennestad(hvis du ikke leste det...) Det ene er å ta partneren din på ordet, når han sier at det er deg han vil ha, og faktisk se og høre på alt han gjør og sier og viser mot deg. Slik kan du sanke på små signaler og tegn på at mannen er troverdig. Det han sier stemmer med det han viser og gjør mot deg. Det andre er å minne deg på at utroskap er noe langt annet og mindre viktig enn partnerens fast samlivsforhold. For en utroskap er noe ved siden av, og ofte mest utløst av behov for spenning. Akkurat nå handler det om det!!! Du liker nok i å strø salt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2121985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
estima Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hvorfor og hvordan skulle man kunne greie å stole på en partner etter at han har vist at han ikke er til å stole på? Man stolte jo på ham før også, og eneste forskjellen etterpå er jo at han har BEVIST at han ikke er til å stole på? Synes det blir vel naivt og bare tilgi, glemme og så skulle stole blindt igjen. Blir liksom å gi den som har bedratt fritt spillerom til å gjøre hva han vil. Må bare si at jeg er såååå enig med deg. En utro ektemann er ikke verd å samle på. Hvorfor skulle vi finne oss i det?? Det er temmelig naivt å tro at: dette skjer aldri igjen, dette bare vet jeg. Det er nesten så jeg syntes synd på trådskriveren her. En utro mann har bevist at han ikke er til å sole på. Bevist at han ikke respekterer andres følelser. Bevist at han tenker kun på seg selv. Bevist at han ikke elsker sin kone. Lært av det? Joda han har lært at han må være mer forsiktig neste gang. Har selv opplevd dette. Fått de samme lovnadene om at det skal aldri skje igjen. Joda det var bare meg han ville ha. Det eneste han lærte var å skjule sporene bedre. I dag er vi heldigvis skilt og det er hans nåværende kone som sitter hjemme å lurer på hvem han har seg med. Ikke finn deg i dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2121996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potetgutti Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Viser til svar fra Vennestad(hvis du ikke leste det...) Det ene er å ta partneren din på ordet, når han sier at det er deg han vil ha, og faktisk se og høre på alt han gjør og sier og viser mot deg. Slik kan du sanke på små signaler og tegn på at mannen er troverdig. Det han sier stemmer med det han viser og gjør mot deg. Det andre er å minne deg på at utroskap er noe langt annet og mindre viktig enn partnerens fast samlivsforhold. For en utroskap er noe ved siden av, og ofte mest utløst av behov for spenning. Akkurat nå handler det om det!!! Du liker nok i å strø salt... Nei, liker ikke å strø salt, men synes det kan være greit for folk å ha åpne øyer... Men det er jo ikke mitt liv, eller mitt forhold... Men noe må det jo være du sliter med siden du skrev inn, men du fornekter det kanskje? Samlivs"eksperter" har jeg ingen tro på. Ser jo norges mest kjente sexolog vet ikke engang hvilket kjønn han vil være. Denne såkalte samlivsekspterten kan være skilt x ganger eller utro selv for alt jeg vet. Noen synes sikkert det er helt greit å lukke øya og bare gå videre, men da må du gjøre nettopp det, og slutte å tenke på det der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2121999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potetgutti Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Må bare si at jeg er såååå enig med deg. En utro ektemann er ikke verd å samle på. Hvorfor skulle vi finne oss i det?? Det er temmelig naivt å tro at: dette skjer aldri igjen, dette bare vet jeg. Det er nesten så jeg syntes synd på trådskriveren her. En utro mann har bevist at han ikke er til å sole på. Bevist at han ikke respekterer andres følelser. Bevist at han tenker kun på seg selv. Bevist at han ikke elsker sin kone. Lært av det? Joda han har lært at han må være mer forsiktig neste gang. Har selv opplevd dette. Fått de samme lovnadene om at det skal aldri skje igjen. Joda det var bare meg han ville ha. Det eneste han lærte var å skjule sporene bedre. I dag er vi heldigvis skilt og det er hans nåværende kone som sitter hjemme å lurer på hvem han har seg med. Ikke finn deg i dette. Ikke sant. Man var kanskje naiv første gangen man stolte blindt på mannen, og i mine øyne rett og slett dum når man så etter at han har vært utro velger å stole blindt igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2122002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potetgutti Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Viser til svar fra Vennestad(hvis du ikke leste det...) Det ene er å ta partneren din på ordet, når han sier at det er deg han vil ha, og faktisk se og høre på alt han gjør og sier og viser mot deg. Slik kan du sanke på små signaler og tegn på at mannen er troverdig. Det han sier stemmer med det han viser og gjør mot deg. Det andre er å minne deg på at utroskap er noe langt annet og mindre viktig enn partnerens fast samlivsforhold. For en utroskap er noe ved siden av, og ofte mest utløst av behov for spenning. Akkurat nå handler det om det!!! Du liker nok i å strø salt... Detter er faktisk det jeg kaller hjernevasking. Skummelt at en "ekspert" kan si slikt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2122006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
estima Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke sant. Man var kanskje naiv første gangen man stolte blindt på mannen, og i mine øyne rett og slett dum når man så etter at han har vært utro velger å stole blindt igjen. Er så enig som det går an. Det ble skrevet at man skulle ta tak i de små tingene han gjorde. Joda...x mannen min sa og gjorde mye pent han mens han fortsatte å være utro. Fant vel ut at da "trodde" jeg jo på han. Trodde ikke det var mulig av en såkalt fagperson å få seg til å si noe så dumt. Men som du sa, dette er heldigvis ikke mitt liv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2122010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klart Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Nei, liker ikke å strø salt, men synes det kan være greit for folk å ha åpne øyer... Men det er jo ikke mitt liv, eller mitt forhold... Men noe må det jo være du sliter med siden du skrev inn, men du fornekter det kanskje? Samlivs"eksperter" har jeg ingen tro på. Ser jo norges mest kjente sexolog vet ikke engang hvilket kjønn han vil være. Denne såkalte samlivsekspterten kan være skilt x ganger eller utro selv for alt jeg vet. Noen synes sikkert det er helt greit å lukke øya og bare gå videre, men da må du gjøre nettopp det, og slutte å tenke på det der. Blind er jeg ikke, tvert imot! Og mitt liv er det oxo ja,... og mine valg, mitt hode, min/vår sannhet! hadde min kjæreste lagt skylden over på andre,benektet, ikke vist anger, eller ikke hørt på meg og mine vanskelige stunder.. hadde jeg ikke valgt å jobbe videre med dette! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2122011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potetgutti Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Blind er jeg ikke, tvert imot! Og mitt liv er det oxo ja,... og mine valg, mitt hode, min/vår sannhet! hadde min kjæreste lagt skylden over på andre,benektet, ikke vist anger, eller ikke hørt på meg og mine vanskelige stunder.. hadde jeg ikke valgt å jobbe videre med dette! Men si noe til deg gjorde han ikke, du måtte finne det ut og stoppe det selv? Hva slags anger viste det? Det han angrer på er vel at han ikke skjulte det bedre, sånn at han kunne fortsatt. Tror ikke du skal stole blindt på denne fagpersonen heller, for tydelivis er ikke utroskap noen big deal for henne, men det er bull shit, utroskap er en STOR sak. Men du velger vel å stole blindt også på henne... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2122014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klart Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Detter er faktisk det jeg kaller hjernevasking. Skummelt at en "ekspert" kan si slikt. sku likt å vist hvor gammel og hva slags livserfaring du har! Høres ut som om at du har blitt skikkelig brent... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2122015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest potetgutti Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 sku likt å vist hvor gammel og hva slags livserfaring du har! Høres ut som om at du har blitt skikkelig brent... Jeg er 31 år, har et 9 års forhold bak meg, og et 5 års "foran" meg. Men har opplevd mye utroskap i venneforhold rundt meg, vet hvordan de tenker siden mange åpent har betrodd seg til meg. Og jeg vet at man ikke kan stole blindt på noen uansett, men for å være lykkelig må man jo velge å tro at man kan stole på noen, inntil det motsatte evt blir bevist. Men da når det er bevist, DA må man jo faktisk tørre å stole på seg selv og at man ikke fortjener slik dritt, fra den som liksom skal elske en. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/263931-urolig/#findComment-2122017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.