Gjest HollyDolly Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Kan noen vise meg til en link som viser hvordan herpes ser ut nedentil? Hva gjør legen når han/hun skal ta herpestest på deg? Spesielt vondt? Er jente. På forhånd, takk 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Du kan søke her: http://dermatlas.med.jhmi.edu/derm/ Mye ekle bilder, så er du advart. Søk på herpes+genital, eller herpes simplex. Vet ikke om det er vondt å ta slike prøver, men vil ikke tro det. Kan tenke meg at de muligens bruker en vattpinne... 0 Siter
Gjest HollyDolly Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Du kan søke her: http://dermatlas.med.jhmi.edu/derm/ Mye ekle bilder, så er du advart. Søk på herpes+genital, eller herpes simplex. Vet ikke om det er vondt å ta slike prøver, men vil ikke tro det. Kan tenke meg at de muligens bruker en vattpinne... Ja fyttigrisen! Ikke noe jeg har vertfall... Det er jo galskap.. Hvordan klarer de å påføre seg sånne jævlige ting!? Helt sjokkert......... 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ja fyttigrisen! Ikke noe jeg har vertfall... Det er jo galskap.. Hvordan klarer de å påføre seg sånne jævlige ting!? Helt sjokkert......... Det begynner i det små... En bitteliten blemme kan være starten. Så ikke ta det for gitt at du ikke har det, fordi du ikke ser såå ille ut enda. Men det er vel kun prøver hos legen som kan av, eller bekrefte det. Bildene der er nok kraftige utbrudd, så jeg vet ikke, jeg... 0 Siter
Gjest HollyDolly Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Det begynner i det små... En bitteliten blemme kan være starten. Så ikke ta det for gitt at du ikke har det, fordi du ikke ser såå ille ut enda. Men det er vel kun prøver hos legen som kan av, eller bekrefte det. Bildene der er nok kraftige utbrudd, så jeg vet ikke, jeg... Hadde det blitt så ille hadde det slått ut for lenge siden. Har hatt fast samboer i over 3 år og ingen av oss har sett snurten til slikt. Ikke 1 av de blemmene engang. Takk Gud for det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.