Gå til innhold

Mannen min vil ik ha sex..hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Skriver faktisk for søsteren min som har bedt om hjelp.

Hun og mannen har vært gift i 7 år og de siste tre har sexen forsvunnet.

1 år er gått siden sist de hadde sex. dette tærer på henne psykisk og hun har prøvd iherdig å ta dette opp m ham. han blir sint og irritert og vil ik snakke om det.. Vil ikke gå til legen og hun får ingen svar på hvorfor. problemet er vel at han ik får den opp uansett hva hun gjør. og dette tærer selvsagt på selvtilliten.

vet ikke hva jeg skal gjøre for å trøste så,om noen som har opplevd d samme så svar værsåsnill?

S

Fortsetter under...

Det bør jo ikke være slik at han har problemer med ereksjonen. Menn(og kvinner) som ikke ønsker sex med sin partner, kan være kåte som bare det, men kåtheten retter seg ikke lenger mot partneren.

Tusen takk for svar:)

Det er sant,men skjønner da bare ikke hvorfor han vil ha henne til å bli..

Han sier jo han elsker henne etc.. Hun er jo veldig seksuell i en alder av 42, men alle de følelsene undertrykkes jo:( Hun vil prøve å fikse det,men det vil ikke han.. Er det noen m gode råd om emnet?

Gjest vanskelig emne

Tusen takk for svar:)

Det er sant,men skjønner da bare ikke hvorfor han vil ha henne til å bli..

Han sier jo han elsker henne etc.. Hun er jo veldig seksuell i en alder av 42, men alle de følelsene undertrykkes jo:( Hun vil prøve å fikse det,men det vil ikke han.. Er det noen m gode råd om emnet?

Det er et vanskelig emne og ikke mange som kan hjelpe uten å få hans versjon.

Vet du noe om hvordan hun gjør seg selv interessant for han?

Er forførende?

Viser hun han at han er fristende for henne?

Det er fler spørsmål enn svar her...

Det største problemet ut fra det du skriver, er at han ikke er villig til verken å snakke om det eller forsøke å gjøre noe med det. Hun må si til ham i klartekst at dette er et stort problem for dem som par, og at han _må_ samarbeide. Hvis ikke begge er med på å forsøke å jobbe seg gjennom dette vil forholdet ryke. De må i det minste kunne snakke sammen.

Det er umulig å si noe om hvorfor de ikke har sex mer, det trenger de nok profesjonell hjelp til å finne ut av.

Annonse

Dersom dette plager henne (og det forstår jeg godt), så tror jeg at jeg ville si at enten søker han hjelp, eller så flytter hun. Dette angår dem begge, og hun bør kunne kreve at han søker hjelp!

Det er det ultimatumet hun har stilt,men han vil ikke rikke seg.. så hun har satt "frist" (hvis det kan kalles det) frem til sommeren. da flytter hun ut.. syns d er så rart at han nekter å gjøre noe m det...? mulig han er utro? hmm..

Er han klar over at kona har fortalt intime detaljer til sin søster, og at denne har bedt om hjelp på hans vegne på et åpent nettsted?

Nei,det er han ikke. Men det er da ingen av dere her som vet hvem jeg snakker om likevel,så føler det er harmløst...

Det er det ultimatumet hun har stilt,men han vil ikke rikke seg.. så hun har satt "frist" (hvis det kan kalles det) frem til sommeren. da flytter hun ut.. syns d er så rart at han nekter å gjøre noe m det...? mulig han er utro? hmm..

Kan jo hende han ombestemmer seg når hun virkelig flytter ut, at han da bestemmer seg for å gjøre noe med problemet.

Gjest ikke signatur

Det beste er nok å ikke mase på ham. Han opplever kanskje stress på jobb? Hun får prøve å kose med ham uten å forvente sex. Kanskje de kan gå ut på restaurant eller gå turer av og til, for jeg tror det kan virke positivt.

Annonse

Det beste er nok å ikke mase på ham. Han opplever kanskje stress på jobb? Hun får prøve å kose med ham uten å forvente sex. Kanskje de kan gå ut på restaurant eller gå turer av og til, for jeg tror det kan virke positivt.

Det er helt sant,og det har de prøvd på også:)

De siste tre åra har de nesten ik hatt sex,det siste året ik i d hele tatt.. noe må det jo være siden han nekter å søke hjelp..

han vil bare ikke ut med hva.. :(

syns virkelig synd på henne,hun er det godeste mennesket jeg kjenner,og gjør alt for at han skal ha det bra. fatter bare ik hvorfor null lyst.. er ik av den supersexuelle typen selv,men har da sex flere enn 1 gang pr år når jeg er i forhold..

Er d noen av dere der ute som er i samme situasjon? menn el kvinner?

Nei,det er han ikke. Men det er da ingen av dere her som vet hvem jeg snakker om likevel,så føler det er harmløst...

Du spør om andres erfaringer, og det eneste jeg kan si, er to ting:

1. Sexlivet er ofte en monitor på forholdet generelt. Funker forholdet dårlig, funker sexen dårlig.

2. I vårt tilfelle var manglende sexlyst begynnelsen til slutten.

Så jeg tror at problemer i sexlivet sjelden handler bare om sex, med mindre det har noe med sykdom e.l. å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...