babybooma Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg er 35 år og har to barn på to år og ni måneder, og har nå, tiltross for bruk av prevensjon, blitt gravid igjen. Jeg er veldig usikker på hva jeg bør velge: abort eller ikke. Jeg vurderer abort av flere grunner, bl a helsemessig. Mitt første barn ble tatt med keisersnitt pga for lite fostervann (som viste seg å ikke være riktig)en uke før UL termin. Ved neste fødsel ble jeg satt igang to dager etter vannavgang (jeg hadde i svangerskapet fått beskjed om at jeg ikke måtte settes igang pga fare for rift i snittsåret, men en lege ved fødeavd så bort fra dette). Jeg var tre dager over UL termin når vannet fikk. Åpningstiden gikk veldig fort og greit. Når det var full åpning sto dryppet på 180. Så følte jeg at sikringen gikk i livmoren og all rievirksomhet stoppet. Jeg ble liggende i ca to timer og presse lillejenta ut på egen hånd. Jeg fikk aldri noen pressrier. Jeg vet ikke hva som skjedde og har ikke fått noe svar på det i ettertid. Hva skjedde? Er det noen som har opplevd noe lignende? Er livmoren min i stand til å bære frem et nytt barn så kort tid etter dette? Vil den fungere normalt under evt neste fødsel? Hva vil du råde meg til å gjøre? Jeg kan også opplyse at jeg etter siste fødsel har vært plaget med enten tyntflytende utflod og gulgrønn slimete utflod (hver måned og over en uke i strekk). Har sjekket dette, men lege fant ikke noe unormalt.Håper du kan gi meg svar på dette! På forhånd takk!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264041-tre-barn-p%C3%A5-under-tre-%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.