Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg er en mann på 35.har et problem og det er at jeg har for mye sexlyst.har ikke noen 'ulovlige' lyster,men det går utover mitt vanlige liv.men det er ikke mye info om slike ting.er vel noe som heter kjemisk kastrering,usikker på hvordan det fungerer,men noe sånt er aktuelt.er ikke i noe forhold nå.

håper på svar.

Skrevet

Jeg tror at problemet er større ved null eller lav sexlyst enn å ha litt for mye.

Jeg mener at du heller skal sette pris på at du har stor lyst, men finne metoder som gjør at du kan leve med det.

For mye eller lite av noe er alltid et problem.

Gjest en annen gang..
Skrevet

Vi får slå oss sammen vi...

Kvinne 35 år...meget stor sexlyst..singel he-he...

Neida...for å være seriøs..

Jeg tror rett og slett at vi må godta at noen av oss har veldig mye mer lyst enn andre..

• 3 uker senere...
Gjest jonnana
Skrevet

Jeg har samme problemet.Vil ha det hele tiden ,men det vil ikke typen min:(Jeg blir gal av å tenke på sex hele tiden!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har samme problemet.Vil ha det hele tiden ,men det vil ikke typen min:(Jeg blir gal av å tenke på sex hele tiden!

Har du barn?

Hvis ikke har du løsningen ;)

Gjest lumelia
Skrevet

hehehe begynn på lamictal:-) da forsvant min sexlyst iallefall...

Gjest jonnana
Skrevet

Har du barn?

Hvis ikke har du løsningen ;)

Jeg har barn hele tre stykker,men er like kåt på mannenmin fordet.På andre også for den slags skyld,men det tror jeg er for at jeg ikke får tilfredstillt lystene mine hjemme

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...