Gå til innhold

Hoven Testikkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en gutt på 28år som har nå fått en større testikkel den har hovnet opp men d gjør ikke vondt og jeg kjenner ingen kule på den eller at den er øm.kan det være testikkel kreft eller et annet sykdom.det er slik nå at den hovne testikkelen er dobbelt så stor som den andre.har vært slik i 1år.takk

Skrevet

Har du sjekket deg for klamydia?

nei har ikke det..kan det vaere det..men føler ikke svie ved vann latting eller noen smerter der nede.men skal ta den testen imorgen på olafia.men kreft kan det vaere eller?tusen takk

Skrevet

nei har ikke det..kan det vaere det..men føler ikke svie ved vann latting eller noen smerter der nede.men skal ta den testen imorgen på olafia.men kreft kan det vaere eller?tusen takk

Jeg kjenner en hvor testikkelen hovnet opp og han hadde klamydia uten noen andre symptomer så jeg tror det var det første jeg hadde sjekket hvis jeg var deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...