JoseRanes Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hei jeg er en gutt på 28år som har nå fått en større testikkel den har hovnet opp men d gjør ikke vondt og jeg kjenner ingen kule på den eller at den er øm.kan det være testikkel kreft eller et annet sykdom.det er slik nå at den hovne testikkelen er dobbelt så stor som den andre.har vært slik i 1år.takk 0 Siter
JoseRanes Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Har du sjekket deg for klamydia? nei har ikke det..kan det vaere det..men føler ikke svie ved vann latting eller noen smerter der nede.men skal ta den testen imorgen på olafia.men kreft kan det vaere eller?tusen takk 0 Siter
sheba Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322873 en tur til legen er sikkert og anbefale uansett, i de fleste tilfeller er det ingenting og bekymre seg for. men skulle det være noe så burde du finne ut av hva det er fortest mulig med hensyn til videre behandling. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 nei har ikke det..kan det vaere det..men føler ikke svie ved vann latting eller noen smerter der nede.men skal ta den testen imorgen på olafia.men kreft kan det vaere eller?tusen takk Jeg kjenner en hvor testikkelen hovnet opp og han hadde klamydia uten noen andre symptomer så jeg tror det var det første jeg hadde sjekket hvis jeg var deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.