Gjest freakshow Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 jeg er en jente i 20årene,har vært samboer med verdens snilleste og goeste mann i 3 år,og vi har en datter på snart 2 år..problemet vårt (mitt) er at samboeren min har mista interessen for meg litt etter litt siden jeg fikk dattera vår.i begynnelsen av forholdet var alt bare himmelsk,både seksuelt og samlivsmessig.vi kranglet aldri,men diskuterte på en sivilisert måte hvis det var noe som plaget oss.han var veldig flink til å vise og fortelle meg hvor glad han var i meg/hvor fin jeg var/hvor forelska han var i meg osv...men etter fødselen av dattera mi virker det som han har mista interessen helt.han sier sjelden han elsker meg,og har innrømt at han ikke er forelska i meg lengere,og nå nylig sa han at han ikke var sikker på om han ville leve resten av livet med meg (noe han har sagt helt frem til nå) jeg vet ikke hva jeg skal gjøre,ble helt knust da han sa det.han jobber mye,og jeg er som regel alene med dattera vår fra hun våkner til hun legger seg.når hun har lagt seg,og vi har mulighet til å ha "voksentid" vil han heller se på tv,og viser null initiativ på sex eller kos i det hele tatt.føler meg helt oversett og har liksom gitt opp å håpe at han skal gi meg et kyss når han kommer fra jobb,eller si han er stolt over meg o.l .trenger å høre det avogtil,da jeg styrer alt i hjemmet,fra vasking,matlaging,barnepass osv.er jeg kravstor eller? selvtilliten min har bare gått nedover og nedover i det siste,og føler meg bare stygg,ekkel og ikkenoe verdt. for å kompensensere på at jeg ikke får oppmerksomhet,har jeg nå begynt å snakke med en gammel kjenning på internett og tlf.jeg vet det er helt galt,men er så frustrert og det er så godt å høre noen si de er glad i meg og vite at de mener det. jeg elsker samboeren min,og vil ingenting annet enn å leve med han resten av livet,men om han ikke vil så føler jeg liksom at jeg burde fortjene noe bedre både for meg og min datters skyld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264262-har-ikke-lyst-p%C3%A5-meg-lengere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erfaringsmessig Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Forhold går opp og ned. Et forhold er ikke lett! Man har perioder som den dere er oppi nå, men bedre perioder kommer! Det er bare å holde ut. Man kan ikke være forelsket hele tiden. Og når det er små barn/babyer i bildet, så kan forholdet virke litt "dårlig" i en periode. Dere er jo så unge, og hatt så liten tid sammen før dere fikk barn også. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264262-har-ikke-lyst-p%C3%A5-meg-lengere/#findComment-2122247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4barns mor-77 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Heisann... Dette er en fryktelig kjedelig situasjon å være i, og jeg vet ikke om jeg kan gi så gode råd siden jeg ikke har vært i situasjonen selv... (ennå???) Men det første som slo meg, var at du må få ham til å "oppdage deg" igjen? Sånn det er nå så er jo du der for ham, og for datteren din. Og selvfølgelig skal du ikke slutte med dèt... Men han kan da vel ikke jobbe alltid? Få _ham_ til å være hjemme med jentungen en kveld innimellom, og gå ut med ei venninne? Om så bare for en tur på kino, restaurant... Hva som helst... Bruk god tid til å pynte deg før du forlater dem, og gled deg til en morsom kveld. Jeg vet desværre av erfaring, at etter at man har vært sammen en stund, så føles det ikke riktig så viktig å pynte seg for den utvalgte som i begynnelsen. Gjør det! Hver dag! Og om han da ikke snart begynner å "se" deg som den fantastiske dama du er, så vet ikke jeg... Men jeg tror nok at dette er noe _jeg_ ville prøvd ihvertfall. Husk at gresset ikke er noe grønnere på den andre siden, du må bare vanne det godt;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264262-har-ikke-lyst-p%C3%A5-meg-lengere/#findComment-2122271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest quando Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Been there... Dette er et fenomen som er mer utbredt enn de fleste tror. Jeg føler meg rimelig sikker på at forholdet deres vil ebbe ut. Man kan ikke tvinge seg til å bli kåt på en annen person. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264262-har-ikke-lyst-p%C3%A5-meg-lengere/#findComment-2122300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Vil samboeren din satse på forholdet da, eller har han gitt opp allerede? Hvis han vil satse, så må dere snakke sammen. Finne ut hva dere kan gjøre for å få det bedre sammen. Det er helt normalt å ha perioder i samlivet da ting går tregt, og man kanskje ønsker seg ut. Min erfaring etter å ha vært sammen med mannen min i snart 13 år og vært gift i snart 8 er at de dårlige periodene blir avløst av gode perioder der man kommer hverandre nærmere enn man var i utgangspunktet. Det å få barn er veldig strevsomt for et forhold. Og man _må_ jobbe for å få det bedre. Familievernkontoret kan også være til hjelp. Det er gratis å få hjelp der. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264262-har-ikke-lyst-p%C3%A5-meg-lengere/#findComment-2122376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.