Gå til innhold

Foster og medisiner

Anbefalte innlegg

Gjest To streker

Har vært dårlig/uvel en ukes tid, og fikk i dag bekreftet at jeg er gravid. Har ikke vært inne på tanken om at jeg kunne være det, da sexen har vært "sikker". Nå er jeg engstelig for om noe av medisinene jeg har tatt den siste måneden kan ha skadet fosteret.

Medisiner jeg har tatt gjevnlig er Paralgin Major supp. (ti stk i uka), samt en Herminevrin (reagerte på denne, så det ble med en), Har i tillegg tatt vival. Ikke hver dag. Ca 10 stk den siste måneden, samt en sprøyte ketorax, og noen Petidin stikkpiller. I tillegg til dette gikk jeg på Tramadol i en ukes tid, med 150 mg x 2 i døgnet.

Håper noen kan svare meg. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre.

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264305-foster-og-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...