Gå til innhold

Bruke handa samtidig

Anbefalte innlegg

Gjest ikke vanlig

Det kan vel diskuteres hvem som har den dårlig dag her. Web gjør bare jobben sin, og rydder i trådene.

Men hvorfor i alle dager skulle det trenges her? Må da vel kunne tåle litt på DOL, eller har det blitt for pyser? Det var da ingenting stygt i den tråden, men webmaster var vel ikke enig og da sletter h*n jo som kjent tråder glatt.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

8

• Babette

4

• bettys

3

• Atene

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Get a life!

Men hvorfor i alle dager skulle det trenges her? Må da vel kunne tåle litt på DOL, eller har det blitt for pyser? Det var da ingenting stygt i den tråden, men webmaster var vel ikke enig og da sletter h*n jo som kjent tråder glatt.

En del av innleggene ble noe personfokusert og usaklig. Jeg regner med at det var slettegrunnen. Tenk før du poster.

Gjest Get a life!

Kan jo gjette hvem av de i tråden du er, i anonym utgave... Du som har survet til webmaster tenker jeg.

Og når ble det lov til å bruke 2 nick i samme tråd?! Og nei, jeg har ikke vært i kontakt med Web. Om du vil han noe, kan du skrive til han, på mail eller på webforum. Forsøk å ha en fortsatt(?) fin dag! :)

Gjest ikke vanlig

Og når ble det lov til å bruke 2 nick i samme tråd?! Og nei, jeg har ikke vært i kontakt med Web. Om du vil han noe, kan du skrive til han, på mail eller på webforum. Forsøk å ha en fortsatt(?) fin dag! :)

Folk som sutrer og klager som deg gjør vel ting som ikke er lov også, hvorfor skulle du ellers plutselig bry deg i denne tråden nå?

Jeg har en utmerket fin dag jeg, ingenting å utsette på den, virker som det er du som er grinete.

Gjest Get a life!

Folk som sutrer og klager som deg gjør vel ting som ikke er lov også, hvorfor skulle du ellers plutselig bry deg i denne tråden nå?

Jeg har en utmerket fin dag jeg, ingenting å utsette på den, virker som det er du som er grinete.

*LER* av deg. Og hvor har jeg sutret? Forsøkte bare å forklare for deg noe som er innlysende. God natt! ;)

Annonse

Gjest ikke vanlig

*LER* av deg. Og hvor har jeg sutret? Forsøkte bare å forklare for deg noe som er innlysende. God natt! ;)

Det er jo det eneste du har gjort i denne tråden under det der nicket. Og du, det er en stund til natten, først er det kveld. Men god begge deler!

Gjest Get a life!

Det er jo det eneste du har gjort i denne tråden under det der nicket. Og du, det er en stund til natten, først er det kveld. Men god begge deler!

Værsåsnill og pek på hvor jeg sutret? *Ler meg skakk* Du er ute etter krangel som vanlig; og nå foretrekker du å krangle om hvem som har en dårlig dag? Du, Web, eller jeg? Vannvittig...

Har du et råd mot latterkrampe? *Hikst!* :D

Gjest ikke vanlig

Værsåsnill og pek på hvor jeg sutret? *Ler meg skakk* Du er ute etter krangel som vanlig; og nå foretrekker du å krangle om hvem som har en dårlig dag? Du, Web, eller jeg? Vannvittig...

Har du et råd mot latterkrampe? *Hikst!* :D

Krangler? Diskuterer er det vi gjør inne, krangling lar vi folk i dårlige forhold ta seg av.

Latterkramper kan kureres ved feks kveling.

Ja jeg bruker hånden samtidig. De beste orgasmene er faktisk de orgasmene jeg gir meg selv ved hjelp av vibrator, og det betyr ikke at jeg bare har hatt dårlige elskere, langt derifra. Dessuten vet jeg at menn synes det er opphissende når jenter tar på seg selv, og dét synes jeg er opphissende.

Det er nok ganske vanlig ja. En trenger jo ikke gjøre det selv heller da, mannen kan også bruke fingrene på partneren, funker kjempebra det.

Nå er ikke jeg avhengig av klitorisstimulering for å få orgamse, men det er greit å variere litt med både å bruke hånda samtidig, og ikke gjøre det. Som regel er det isåfall mannen som gjør det på meg, men det hender jeg gjør det selv og.

Det er ihvertfall helt normalt både om en liker å bruke hånda samtidig, og om en ikke gjør det. Og husk ,det ene utelukker ikke det andre. :-)

Gjest Princess Peach

Kan jo gjette hvem av de i tråden du er, i anonym utgave... Du som har survet til webmaster tenker jeg.

Hvis du tror det er jeg som har blitt anonym, så tar du feil. :)

Det var jo akkurat begynt å bli morsomt da webbis fant fram slettetasten.

Annonse

Ja, det ble nok for mye krangling for webmaster.

Hvem krangla da? Anonyme nick?

Jeg vedder på at det ble krangla mellom dem som mente at en _måtte_ bruke hånda, og dem som mente at en _aldri_ skulle bruke hånda, for da var en selv eller partneren dårlig i senga eller noe sånt. Har jeg rett eller? ;-P

Gjest Ulvinnen

Jeg vedder på at det ble krangla mellom dem som mente at en _måtte_ bruke hånda, og dem som mente at en _aldri_ skulle bruke hånda, for da var en selv eller partneren dårlig i senga eller noe sånt. Har jeg rett eller? ;-P

Jeg tror tråden ble slettet fordi det begynte å bli spekulasjoner på om katta var i tråden. Og en av dem som trakk fram katta ble selv beskyldt for å være henne etterpå.

Gjest Princess Peach

Det var jeg og en som mente man ikke skulle bruke hånda fordi man da var sammen med en som var dårlig i senga, ja.

Høres ut som du også har vært borti vedkommende før. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...