Gå til innhold

slutte midt i en ery-max kur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg mye bedre nå. Føler det er medisinen som gjør meg syk. Legen TRODDE jeg hadde lungebetennelse, men var ikke sikker. Tok ingen andre prøver enn CRP. Den var 120. Nå har jeg gått på kuren i 5 dager og har 5 dager igjen. Men bare lyst tilk å kutte ut. Kan det ha noen betydning?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, du skal alltid fullføre en antibiotikakur selv om du føler deg bedre.

Skrevet

Ja, du må ikke avslutte en antibiotika-kur før den er ferdig.

Tror det kan skape resistente bakterier, i alle fall frarådes det på det sterkeste!

Trodde det var noe alle visste?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, du må ikke avslutte en antibiotika-kur før den er ferdig.

Tror det kan skape resistente bakterier, i alle fall frarådes det på det sterkeste!

Trodde det var noe alle visste?

Det er utrolig mange som tror at når kuren har begynt å virke så er de friske og at det ikke er behov for å ta tablettene lenger. Dessverre kan dette være med på å gjøre enkelte bakterier resistente, ja.

Skrevet

Det er utrolig mange som tror at når kuren har begynt å virke så er de friske og at det ikke er behov for å ta tablettene lenger. Dessverre kan dette være med på å gjøre enkelte bakterier resistente, ja.

OK, da var jeg ikke helt på bærtur... ;-)

Sitter her med en virus-infeksjon i kroppen, der halsen er så vond at jeg holder på å gå fra konseptene, hodet sprenges, og med feber... Skulle ønske jeg kunne ta antibiotikas, men det hjelper jo bare mot bakterie-infeksjoner...

Jaja, det går jo over etter noen dager, men fy pokker så kjipt mens det står på...

Gjest Princess Peach
Skrevet

OK, da var jeg ikke helt på bærtur... ;-)

Sitter her med en virus-infeksjon i kroppen, der halsen er så vond at jeg holder på å gå fra konseptene, hodet sprenges, og med feber... Skulle ønske jeg kunne ta antibiotikas, men det hjelper jo bare mot bakterie-infeksjoner...

Jaja, det går jo over etter noen dager, men fy pokker så kjipt mens det står på...

Urk, det er pyton. Du får ha god bedring, og stelle pent med deg selv. :)

Skrevet

Urk, det er pyton. Du får ha god bedring, og stelle pent med deg selv. :)

Takk...! Spiser litt is nå, det kjøler halsen, som ellers er helt grusomt vond... *syte litt mer*

Skrevet

Takk...! Spiser litt is nå, det kjøler halsen, som ellers er helt grusomt vond... *syte litt mer*

Du har ikke fått kyssesyken da? Begynner ofte med vanvittig vond hals....

Skrevet

Du har ikke fått kyssesyken da? Begynner ofte med vanvittig vond hals....

Håper ikke det!

Har hatt det en gang for ca 20 år siden. Kan man få det igjen?

Forresten så tror jeg egentlig at jeg er blitt smittet av en venninne og hennes sønn. Var så dum å dra innom de en tur i slutten av forrige uke, selv om gutten nylig hadde vært syk, og moren nå var det. Så det er nok bare en heftig forkjølelse, eller annen virusinfeksjon, der halsen er hardest plaget.

Skrevet

Håper ikke det!

Har hatt det en gang for ca 20 år siden. Kan man få det igjen?

Forresten så tror jeg egentlig at jeg er blitt smittet av en venninne og hennes sønn. Var så dum å dra innom de en tur i slutten av forrige uke, selv om gutten nylig hadde vært syk, og moren nå var det. Så det er nok bare en heftig forkjølelse, eller annen virusinfeksjon, der halsen er hardest plaget.

Ja da er du forhåpentligvis smittet av dem :-)

Tenkte bare på kyssesyken da jeg leste innlegget ditt, med feber, vondt i hodet og drit-vond hals.. Og ja, det hender at en får det igjen.

God bedring, i alle fall!! :-)

Skrevet

Ja da er du forhåpentligvis smittet av dem :-)

Tenkte bare på kyssesyken da jeg leste innlegget ditt, med feber, vondt i hodet og drit-vond hals.. Og ja, det hender at en får det igjen.

God bedring, i alle fall!! :-)

Takk! Håper virkelig ikke det er kyssesyken, for jeg er gravid, og vil ikke være langvarig syk nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...