Gå til innhold

Noen som forstår seg på jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest draeger

Min "samboer" skrev dette til meg for ca.2mnd siden.Vi har nå bodd i leiligheten vår i 3mnd.

"Nedturer har vi jobbet oss gjennom, sammen, og bygget opp forholdet til å bli sterkere og bedre enn noensinne. Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har hatt det så bra som nå, når jeg er sammen med deg!

Det at vi nå skal flytte sammen, i vår helt egen leilighet, er bare et bevis på hvor bra vi har det, og hvor sterkt forholdet vårt er. Jeg gleder meg virkelig til å bo sammen med deg her - i vårt eget..

Det å kunne føle den sikkerheten som jeg gjør med deg, sikkerheten på meg, mine følelser, på deg, for at du føler det samme, og på at vi har hverandre, et sterkt forhold som vil vare, er så utrolig herlig! Jeg vet du alltid vil være der for meg, og jeg vil være der for deg.

Det skal være oss to alltid"

Så 2mnd etter dette ble skrevet...så gjør hun det slutt med meg pga hun er usikker på følelsene sine..og hun vil være singel og flørte:(

Her sitter vi med et veldig bra utgangspunkt også gjør man noe sånt?! Kan hun få tilbake følelsene sine siden det ikke er så lenge siden hun skrev dette?

Det som har skjedd på de 2-3mnd er at vi har flyttet inn i ny leilighet og begge har jobbet masse og nesten ikke sett hverandre og når vi har sett hverandre har vi vært sliten og stresset.

Ingen fatter hvordan dette kan skje...er det mulig å få forholdet oppe å gå igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264333-noen-som-forst%C3%A5r-seg-p%C3%A5-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting er umulig, men dere må prate sammen! Ingen andre enn hun som vet hva hun vil..

Er der en annen inne i bildet?

Hvor gamle er dere?

Lykke til!

vi er i midten av 20årene...

Det har vært andre hun har hatt litt interesse for ja..og noen har vist henne interesse.

Men at ting kan endre seg så drastisk på 2mnd er uforståelig. Det må jo ligge der fortsatt, bak det som evt. måtte ha skygget for:)

Gjest nyah_lita84

Det har vært andre hun har hatt litt interesse for ja..og noen har vist henne interesse.

Men at ting kan endre seg så drastisk på 2mnd er uforståelig. Det må jo ligge der fortsatt, bak det som evt. måtte ha skygget for:)

Ja, du har et poeng... Men ikke alt vi jenter gjør har noen spesiell mening =)

Jeg vil så absolutt råde dere til å snakke sammen, vis henne litt ekstra oppmerksomhet på en måte du vet hun liker.

Men ikke styr for mye, du skal være den du er- den hun en gang fallt for!

Og selv om dere ikke har sett så mye til hverandre siden dere flyttet sammen, så kan ting fort bli en vane og det blir kjedelig. Man tenker ikke over det før det er for sent.. (erfaring).

Ut fra det hun skriver synes jeg det virker som om forholdet deres, fra hennes side iallefall, först og fremst var basert pà trygghet, kanskje manglet det begjaer og lidenskap mellom dere? Hun virker uansett veldig umoden, og trenger nok tid til à bli kjent med seg selv og finne ut av hvilken livstil hun önsker seg.

Jeg föler veldig med deg, men tenker ogsà at det er godt dette skjedde nà, tidlig i samboerskapet. Du slapp à bli fört bak lyset og fàr nà muligheten til à finne en som vet hva hun vil med livet sitt.

Annonse

Det kan være at hun var så revet med i det spennende å flytte sammen, at hun følte seg ekstra kjær i deg da.

Men så har hverdagen kommet, og hun var ikke forberedt på den.

Hvor lenge var dere sammen før dere flyttet sammen?

Ok.. det skal nevnes at vi har vært samboere 1år før vi kjøpte leilighet sammen...

så hverdagen vår sammen er at vi har det bra og har felles interesser.

Men man går ikke så langt at man gjør det slutt uten å prøve ting fysisk, når man skriver noe sånt som sto i brevet. Det er det som er det utrolige....:(

Ok.. det skal nevnes at vi har vært samboere 1år før vi kjøpte leilighet sammen...

så hverdagen vår sammen er at vi har det bra og har felles interesser.

Men man går ikke så langt at man gjør det slutt uten å prøve ting fysisk, når man skriver noe sånt som sto i brevet. Det er det som er det utrolige....:(

Hmmm, dere har bodd sammen i 1 år før dere flyttet inn i ny leilighet.

Nei, da skjønner jeg meg ikke helt på henne jeg heller. Beklager :(

nøffgakkmøbææ

hørtes ut som om hun kanskje er naiv ifht følelser. noen slenger jo ut hva som helst bare de føler det akkurat det sekundet, men jeg velger å si de tingene jeg føler mer enn en time liksom.

det blir nok mye frem og tilbake med hun uansett, så du bør egentlig være glad du slipper en sånn berg og dal bane!

Ut fra det hun skriver synes jeg det virker som om forholdet deres, fra hennes side iallefall, först og fremst var basert pà trygghet, kanskje manglet det begjaer og lidenskap mellom dere? Hun virker uansett veldig umoden, og trenger nok tid til à bli kjent med seg selv og finne ut av hvilken livstil hun önsker seg.

Jeg föler veldig med deg, men tenker ogsà at det er godt dette skjedde nà, tidlig i samboerskapet. Du slapp à bli fört bak lyset og fàr nà muligheten til à finne en som vet hva hun vil med livet sitt.

Bor du på Island?

Annonse

Ingenting er umulig, men dere må prate sammen! Ingen andre enn hun som vet hva hun vil..

Er der en annen inne i bildet?

Hvor gamle er dere?

Lykke til!

Hva er det med damer og denne "tryggheten" de søker etter? Er de utrygge av natur? Jeg er da singel, men føler meg ike utrygg av den grunn!

Fortvilet -70

Det eneste jeg kan si er at om hun har oppført seg slik mot deg som det virker som,ja da er hun ikke verdt deg.. Jeg var gjennom mye av det samme fra i slutten av oktober i fjor. Vi skulle skaffe oss leilighet sammen etter å ha bodd i hennes og min leilighet om hverandre siden vi møttes for snart ett år siden.. Det var ikke måte på hvor hun begjærte meg og var glad i meg. Jeg var glad i henne også. Så ut av det blå så snudde hun og jeg satt igjen med masse spørsmål og forstod ingenting. Hun hadde plutselig funnet ut at hennes eks,som hun omtrent spydde av når han berørte henne,joda hun ville tilbake til ham.. For å gjøre en lang historie kort: Det ser fremdeles ut som de karene som oppfører seg som drittsekker,de får jentene sine tilbake.. Og her sitter man igjen med blødende hjerte og kjærlighetssorg.. Iallefall jeg.. Håper du klarer å sortere ut tankene dine og klarer å gå videre uten å se deg for mye tilbake.. Det har ikke jeg klart og jeg sliter fremdeles etter 3 mnd.. Det som blir verre for hver gang det er å tørre å åpne hjertet sitt etter en slik opplevelse.. Jeg føler med deg og håper du har det så bra som mulig nå om dagen...

Skumle greier. Høres ut som hun løy for både seg selv og deg. Spørs om hun skrev brevet for å takle sin egen usikkerhet. At ordene på papiret var det hun ville hun skulle føle, men egentlig...dypest, ikke gjorde. Følelser er kinkige ting i blant, og for meg virker det som hun hadde&har litt problemer med definere sine. Jeg tror det er best å la henne være, for din egen del. La det være enten eller, og beskytt deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...