Gå til innhold

Problemer med sex

Anbefalte innlegg

anonym841365381061

Jeg har vært sammen med kjæresten min i to og ett halvt år. Jeg er veldig glad i han, og vi har det alltid morsomt og fint sammen. Problemet er at det siste halve året har ikke sexlivet vårt vært bra. Det begynte med at jeg mistet all lyst på sex en periode. I den perioden hadde vi veldig mye dårlig og rett og slett vond sex. Det påvirket lysten hans også, og vi hadde plutselig sjeldnere sex enn vi hadde brukt å ha. Nå har vi kanskje sex en eller to ganger i måneden, og da er det ikke alltid det fungerer en gang. Jeg har fått lysten tilbake, og vil gjerne ha sex med han, men når vi først skal ha det er jeg så redd det ikke skal fungere at det ødelegger alt. Nå har han også begynt å slite med å bli kåt, og da er det jo ikke gjennomførbart. Så lenge sex ikke er et tema har vi det kjempefint sammen. Vi har alltid masse og snakke om , og vi er veldig kjærlige med hverandre. Kysser og klemmer masse. Men det er jo problematisk at sexlivet ikke fungerer. Det er jo en viktig del av et forhold det også. Jeg er ganske frustrert nå, og trenger virkelig noen gode råd om hva jeg kan gjøre. Er så redd for at det skal bli slutt, for jeg er så glad i han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264398-problemer-med-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Prøve?

" Så lenge sex ikke er et tema har vi det kjempefint sammen. Vi har alltid masse og snakke om , og vi er veldig kjærlige med hverandre. Kysser og klemmer masse"

hva med å bare kose dere da? glem alt som heter sex, glem alle forventninger og bekymringer... Bare vær kjærlige med hverandre, og fortsett gjerne til dere blir kåte... Uten å ha sex!

Kanskje dere etterhvert blir så kåte at alle bekymringer rett og slett blir "glemt" i øyeblikket?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264398-problemer-med-sex/#findComment-2124335
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...