Gå til innhold

Kommenterer andre kvinner

Anbefalte innlegg

Gjest Feiging..

Har truffet en ny mann noen uker naa. Vi har det veldig kos sammen og han virker som han liker meg veldig godt, kan si jeg har fine oeyne, fin kropp etc.. og jeg synes det er veldig koselig, blir glad for det og foeler selvtilliten stige 10 hakk.

Men, han kan ogsaa kommentere andre kvinner. Traff venninnen min og sa til meg etterpaa at han syntes hun var pen. Han kan ogsaa kommentere damer paa TV eller snakke om sex han har hatt i tidligere forhold.

Dette gjoer meg noe sjalu og selvtilliten synker 10 hakk hver gang han kommer med slike kommentarer.

Han synes det maa gaa an aa si slike ting.

Overdriver jeg?

Er jeg for sjalu?

Jeg har vel ikke verdens beste selvtillit for tiden, men dette gjoer det ikke bedre..

Hva synes dere?

Ps; han er 27 og jeg er 31.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264401-kommenterer-andre-kvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gurimallamor

Han må få lov å synes det, men han trenger ikke si det synes jeg. Det er noe med å vise respekt for den man er sammen med å la være å kommentere andre damer og snakke om tidligere sex partnere.

Kan du ikke bare si at han kan la være å kommentere slikt? Det er vel noe som passer bedre når han er med gutta evt? Det burde ikke være vanskelig for han å la være synes jeg, hvilken nytte har du av å høre hva han synes om andre damer liksom? Da må han kunne snakke om andre ting.

Å si slikt etter noen få uker er i tidligste laget og jeg hadde nok også reagert litt på det.

Nå har jeg innimellom inntrykk av at min er totalt blind for andre damer, men jeg vet han kikker litt, han gjør det da så diskret og umerkelig at jeg veldig sjelden klarer å avsløre ham. :o) Jeg synes dog det er bare morsomt da! Han kommenterer aldri andre damer forøvrig.

Selv kan jeg godt finne på å si at "han var da søt!" eller "det var da en kjekking!" om vi ser en eller annen på tv, men jeg gjør det aldri om menn vi ser på gata.

Annonse

Gjest akkurat!

Jeg hadde aldri tolerert at typen min snakket om sex han hadde hatt med andre kvinner. Det er sårende å bli sammenlignet med tidligere flammer.Enten er han sammen med meg, ellers kan han bare dra seg tilbake til disse tidligere opplevelsene.

Jeg kan nevne en eks av meg som hele tiden kommenterte andre kvinner. Det likte jeg ikke, og begynte å ta igjen med samme mynt. Jeg fortalte hvor pen jeg syntes kameraten hans var, og la kanskje litt ekstrapå. Skal si det brått ble slutt på hans komentering!

Mitt råd er å ikke godta noe du ikke liker. Spør deg selv om du vil leve med en sånn kar resten av livet og kanskje høre slike kommentarer hver dag. Hvis ikke, dump ham, og finn deg en skikkelig kar som behandler deg med respekt!

Jeg hadde nok reagert på samme måte som deg.

Jeg syns han burde resppektert det, og sluttet med kommentarene, uansett om han ser det på en annen måte. Det som er relevant er jo hvordan du opplever dette. Han kan da umulig ha et så sterkt behov for å kommentere andre kvinner at han ikke KLARER å slutte med det?! Grrr, blir irritert på sånne mannfolk.

Jeg synes du lager problemer ut av noe som er helt normalt. Du blir da vel ikke "styggere" om venninnen din eller noen på TV er pen?

Om det er sjalusi eller hårsårhet eller usikkerhet er vanskelig å si.

Men om hun blir sjalu/usikker/misliker at han sier slikt, hvorfor i hmmelens navn må han gjøre det da??? Det er da helt unødvendig. Kan han ikke bare la være å kommentere andre damer da??? Det bør da vel være mye viktigere for han å få kjæresten sin til å føle seg vell enn å få lov til å omtale andre kvinners utseende?

Men om hun blir sjalu/usikker/misliker at han sier slikt, hvorfor i hmmelens navn må han gjøre det da??? Det er da helt unødvendig. Kan han ikke bare la være å kommentere andre damer da??? Det bør da vel være mye viktigere for han å få kjæresten sin til å føle seg vell enn å få lov til å omtale andre kvinners utseende?

Det spørs hva som ligger i at han kommenterer andre kvinner. Hvis hun ikke tåler å høre at venninnen eller prinsesse Madeleine er pen, sliter hun med mer enn vanlig sjalusi og usikkerhet.

Men hvis han sikler etter pene damer på gata, er jeg enig i at det er unødvendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...