lottan Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei, for en uke siden var jeg på reise langt vekk med jobben. En kort kveld et lite øyeblikk møtte jeg en mann, i lobbyen.. vi snakket sammen et par timer. Etter at jeg kom på rommet skrev jeg en mail til han (fikk hans kort). Hvor det stog at jeg gjerne hadde bedt han på rommet men ikke gjorde dette fordi jeg visste at både han og jeg hadde familier... Men fortalte litt om at jeg hadde opplevd at vi var like og at vi hadde samme interesser..Han svarte at han hadde gjerne kommet på mitt rom.. Leste ikke dette før dagen etter. Nå har vi mailet sammen etter at vi begge har kommet hjem. Han bor i et annet land, og er 8 år yngre. Og jeg kan ikke glemme han. Det var noe helt spesielt, en connection jeg aldri har følt før..som om jeg hadde møtt han før. Jeg har alltid tenkt at det er noen der ute som man passer sammen med og nå var det sånn at dette virket å stemme her... Jeg er så usikker på om jeg skal sende en mail og forklare hva jeg føler.....Klør meg i hodet her... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264407-hjelp-megglemmer-ikke-denne-mannen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forelsket..! Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vel, for ikke lenge siden traff jeg en mann en kveld som jeg foelte at jeg "connencted" med. Jeg ble stormforelsket paa timer og kunne ikke slutte aa tenke paa ham! Faktisk kunne jeg ikke huske NOEN GANG aa foelt det slik!!! Saa, jeg avtalte aa treffe ham en uke senere, og det gikk helt elendig. Han viste seg aa ha tanker og meninger som ikke stemte overens med mine i det hele tatt. Saa det som var av connection der, var i alle fall borte etter denne foerste kvelden. Men tro meg, den foerste kvelden var INTENS!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264407-hjelp-megglemmer-ikke-denne-mannen/#findComment-2123551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4barns mor-77 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 hehe... Kjenner meg godt igjen i denne frustrerende situasjonen... Jeg ble også veldig betatt av en annen mann i sommer. Noe så sinnsykt! Hadde jeg ikke hatt kjæreste så hadde jeg nok klina med ham der og da;) Men... Jeg hadde kjæreste jeg... Og jeg tenkte på hva _jeg_ ville godtatt av ham i samme situasjonen... Det jeg endte opp med og gjøre, var å fortelle min kjære om denne mannen, og at jeg var betatt. (hvorpå min kjære forteller at _han_ ble betatt av ei kløft samme kvelden... Bare tull har han sagt i ettertid.) Jeg holdt meg selvfølgelig unna denne mannen... For _hvor_ mye ville vel jeg godtatt??? Ingenting! Er du i et forhold, så vær i det minste ærlig mot deg selv! Vet du at du ikke kommer til å gå ifra mannen din, så hold deg unna. Vil du gå ifra mannen din, så _gjør_ det... FØR du går videre med denne "ukjente". har du hørt sangen "when i think about Cheeting" med Gretchen Wilson? Fantastisk sang... Trøtt dame, skriver muligens mye rat/uforståelig. Men håper du forstår "budskapet". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264407-hjelp-megglemmer-ikke-denne-mannen/#findComment-2124525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.