Gjest Redd for å miste hørselen Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Etter at jeg våknet i dag har jeg hatt en "propp" i øret liksom... kjenner at det "er noe inni der" og at jeg ikke hører noe særlig på det øret. Med slike bomullspinner kommer det ingenting ut. Når jeg satte på litt høy musikk akkurat, så piper det litt av og til på det øret... Hjelp, hva er det som foregår? Bør jeg gå til legevakta, eller er det greit å vente til i morgen med å se åssen det er da? 0 Siter
Gemini Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ingen grunn til panikk. Gå til legen i morgen, og be om å få sjekket øret, evt. få skyllet det. Ikke pirk inni der med Q-tips, det bare dytter ting lenger inn. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Ingen grunn til panikk. Gå til legen i morgen, og be om å få sjekket øret, evt. få skyllet det. Ikke pirk inni der med Q-tips, det bare dytter ting lenger inn. "Ikke pirk inni der med Q-tips, det bare dytter ting lenger inn." Dette er noe alle vet, men du verden så vanskelig det er å la være å prøve 0 Siter
pampen Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 Skyll det med Revaxør, det får du kjøpt på apoteket. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. januar 2007 Skrevet 31. januar 2007 "Ikke pirk inni der med Q-tips, det bare dytter ting lenger inn." Dette er noe alle vet, men du verden så vanskelig det er å la være å prøve Jeg vet... hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.