Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig å finne ut hvordan jeg skal holde ut, i dag, i morgen og fremtiden.

Hvordan holde ut dager uten innhold i evigheter?

Finner ikke innhold. Hvordan holde ut når grensen er nådd, ennå en gang?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kan du bestemme deg for at du skal finne et innhold?

Gjest hunmedallenicka
Skrevet

Har du forsøkt å lage deg et innhold, bestemme deg for ting som du skal gjennomføre i løpet av dagen? Jeg er veldig klar over at det er vanskelig, men veit også at det er mulig, i alle fall for perioder!

Har lenge nå tenkt at fra nå kommer alt til å være et kjempestort ork. Men nå er energien tilbake, jeg fatter det ikke! *s* Men jeg må nok vokte meg for å tenke for mye gjennom saker og ting. Bare være overfladisk, men det er jo ikke sikkert at det er lurt, jeg veit ikke, meg hjelper det av og til i alle fall.

Lykke til opp igjen!

Skrevet

Kan du bestemme deg for at du skal finne et innhold?

På en måte, ja.

Når livet mitt_føles_som mitt eget så kan jeg også finne innhold. Ikke bare i dagene, men også i selve livet.

Jeg håper at jeg nå har kommet dit at jeg kan begynne å finne innholdet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...