Soria Skrevet 3. mai 2001 Skrevet 3. mai 2001 Er egentlig å finne ut hvordan jeg skal holde ut, i dag, i morgen og fremtiden. Hvordan holde ut dager uten innhold i evigheter? Finner ikke innhold. Hvordan holde ut når grensen er nådd, ennå en gang? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. mai 2001 Skrevet 3. mai 2001 Kan du bestemme deg for at du skal finne et innhold? 0 Siter
Gjest hunmedallenicka Skrevet 5. mai 2001 Skrevet 5. mai 2001 Har du forsøkt å lage deg et innhold, bestemme deg for ting som du skal gjennomføre i løpet av dagen? Jeg er veldig klar over at det er vanskelig, men veit også at det er mulig, i alle fall for perioder! Har lenge nå tenkt at fra nå kommer alt til å være et kjempestort ork. Men nå er energien tilbake, jeg fatter det ikke! *s* Men jeg må nok vokte meg for å tenke for mye gjennom saker og ting. Bare være overfladisk, men det er jo ikke sikkert at det er lurt, jeg veit ikke, meg hjelper det av og til i alle fall. Lykke til opp igjen! 0 Siter
Soria Skrevet 5. mai 2001 Forfatter Skrevet 5. mai 2001 Kan du bestemme deg for at du skal finne et innhold? På en måte, ja. Når livet mitt_føles_som mitt eget så kan jeg også finne innhold. Ikke bare i dagene, men også i selve livet. Jeg håper at jeg nå har kommet dit at jeg kan begynne å finne innholdet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.