Gå til innhold

Er sex virkelig SÅÅÅ fantastisk?

Anbefalte innlegg

Ja, sex kan være SÅÅÅ fantastisk (men det spørs selvfølgelig hvem man har det med).

24 år og jomfru?! Trodde jeg var treg som ikke hadde sex før jeg var 19, hehe.

Hvis du er 24 år og jomfru, hva bør du gjøre?

Vente til du får kjæreste eller satse på et par one night stands?

Fortsetter under...

Hvis du er 24 år og jomfru, hva bør du gjøre?

Vente til du får kjæreste eller satse på et par one night stands?

Jeg tror det blir mest vellykka med en kjærest. Eller... Vet da svarte. Hvor vellykket kan det bli første gangen?!

Jeg hadde iallefall sex for første gangen med min eks. Det forholdet varte i 6 år, så ingen av oss lot oss skremme om ikke første gangen var så vellykket;-)

Men en ONS er ikke å forakte. Øvelse gjør mester...

frøken rosanna

Jeg ser at du etter all sannsynlighet er 24 år, joman. Selv er jeg jomfru og 39.

Jeg synes ikke sex er sååååå innmari fantastisk. Jeg tror at gud og jesus og alle ugifte tanter i slekta di kommer til å forbanne deg og sette fyr på deg hvis du ronker og knuller

Gjest Ulvinnen

Jeg tror det blir mest vellykka med en kjærest. Eller... Vet da svarte. Hvor vellykket kan det bli første gangen?!

Jeg hadde iallefall sex for første gangen med min eks. Det forholdet varte i 6 år, så ingen av oss lot oss skremme om ikke første gangen var så vellykket;-)

Men en ONS er ikke å forakte. Øvelse gjør mester...

"Hvor vellykket kan det bli første gangen?!"

Jeg hadde tenkt å holde meg unna denne tråden, men den kommentaren der bare må jeg svare på.

Den første gangen kan være meget vellykket, selv så fikk jeg en kraftig orgasme. Og for å trøste trådstarter, så kan jeg jo legge til at jeg var 24 da jeg debuterte. "Den som venter på noe godt..."

candyqueen_83

"Hvor vellykket kan det bli første gangen?!"

Jeg hadde tenkt å holde meg unna denne tråden, men den kommentaren der bare må jeg svare på.

Den første gangen kan være meget vellykket, selv så fikk jeg en kraftig orgasme. Og for å trøste trådstarter, så kan jeg jo legge til at jeg var 24 da jeg debuterte. "Den som venter på noe godt..."

Bare man får orgasme så er det vellykket? Eller om man ikke får orgasme så er det katastrofe?

Gjest Ulvinnen

Bare man får orgasme så er det vellykket? Eller om man ikke får orgasme så er det katastrofe?

Nå husker jeg hvorfor jeg ikke hadde tenkt å svare på denne tråden.

Det er alltid noen som bare må vri og vrenge på det man skriver og legge seg i selen for å misforstå.

Så da takker jeg for meg og trekker meg ut av tråden igjen.

Annonse

Jeg ser at du etter all sannsynlighet er 24 år, joman. Selv er jeg jomfru og 39.

Jeg synes ikke sex er sååååå innmari fantastisk. Jeg tror at gud og jesus og alle ugifte tanter i slekta di kommer til å forbanne deg og sette fyr på deg hvis du ronker og knuller

"Jeg ser at du etter all sannsynlighet er 24 år, joman. Selv er jeg jomfru og 39. Jeg synes ikke sex er sååååå innmari fantastisk. Jeg tror at gud og jesus og alle ugifte tanter i slekta di kommer til å forbanne deg og sette fyr på deg hvis du ronker og knuller"

Hvordan kan du synes noe om sex når du er jomfru da?

Har du bestemt deg for å leve i sølibat, eller har du bare ikke truffet den rette ennå?

Gjest urg for ett svar!!

He he du er vell tent du da eller??? fr rosita...

hidi, the scorpion

NEI! Du kommer helt sikkert til å være så skuffet de første gangene, til du oppdager egen seksualitet og sensitivitet...

Spiller ingen rolle om mannen/kvinnen har av erfaringer, men hva du møter det med. Si nei, når ting ikke føles godt, tørre å si ja, når det føles godt...

Gjest er sex..

Ja, sex kan være SÅÅÅ fantastisk (men det spørs selvfølgelig hvem man har det med).

24 år og jomfru?! Trodde jeg var treg som ikke hadde sex før jeg var 19, hehe.

ja, har hatt og har fortsatt endel psykiske problemer som holder meg borte fra sosiale ting dessverre.

Annonse

Ja, fysj for en styggedom;-)

Dette får meg til å huske en historie jeg ble fortalt...

En gammel dame døde og testamentet hennes as hun ville ha følgende tekst på gravsteinen sin: "Født som jomfru, levde som jomfru og døde som jomfru" Fyren som skulle hugge dette inn syntest det ble mye arbeid og kortet det ned til følgende:

"RETURNERT UÅPNET"

mwu-hahahaha

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...