Gå til innhold

småbetatt av andre- og det plager meg litt..

Anbefalte innlegg

Gjest blæææhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

kort sagt: hatt drømmekjæresten i 6 år, og kjent han en stund før det. første ordentlige forhold.

jeg har alltid synes det har vært litt "gøy" å kikke litt på andre gutter, men har aldri gjort noe mer enn det.

jeg er vel mest kjent for å gi dem kalde skulder for å si det sånn...

det er forsåvidt ok, men avogtil- igrunnen litt ofte så går det lengre oppi hodet mitt.

litt sånn dagdrømmer om flørting med den som måtte være mest interessant der og da.

dette er uavhengig om vårt forhold er helt supert eller "hverdagslig", og har liksom ikke noe med han å gjøre.

tingen er det at det plager meg litt at jeg tenker ofte på andre, selv om jeg ikke kunne tenke meg å gjøre noe mer.

litt poenget er at jeg nok er mer "utsatt for fristelser" enn andre par jeg kjenner ved at vi sjelden går på byen osv sammen pga arb beidssituasjon o.l.

jeg kunne ikke tenke meg å være utro, men det begynner å irritere meg at jeg blir så fort småbetatt. det går aldri videre, men likevel....

jeg tror ikke det er fordi det egentlig er noe galt med forholdet mitt, jeg er redd jeg alltid kommer til å være sånn, unasett kjæreste.....blææææh!!

synes fortsatt kjæresten min er best i verden, og nettopp derfor plager det meg littegranne.

Fortsetter under...

nøffgakkmøbææ

Tror det er helt naturlig å bli betatt av andre. Så lenge du ikke viser det, hverken til den du er batatt av eller andre, er det "lov". Så lenge du elsker den du deler livet med, er det vel greit?

jo, det er jo det jeg alltid har tenkt:=)

og jeg vet jo at i virkeligheten ville jeg ikke gjort noe om noen jeg likte litt hadde prøvd seg.

jeg må veø bare innfinne meg med at jeg alltid vil være litt slik....er jo bedre enn å være "the utro kind" .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...