Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har et ganske vanlig spørsmål til dere fra en aldri så "vimsete" jente...

Må først presisere at jeg går på pilla, men har en tendens til å glemme de innimellom.. Fikk mensen 4 dager for tidlig pga av glemte piller på forrige brett, dette var den 8/1, fortsatte som vanlig med neste uten opphold. Den 16/1 kom det en liten slimklump med blod i på papiret, (sorry for detaljene..) Så den 22 og 23/1 hadde jeg skikkelige smertetak på venstre side, trolig i området ved eggstokkene(kjentes nesten ut som de smertene ved SA som jeg hadde for et år siden) Den 27/1 hadde jeg brunt slim i trusa kun den ene gangen. Må tilføye at jeg har glemt eller tatt pille for sent flere ganger denne perioden. Har dere noen tanker rundt dette, er det mulig at jeg er gravid eller er det bare kroppen min som tuller pga. pillesurret mitt. Har ikke anelse hva jeg skal gjøre om jeg er gravid. Vi er 26 og 27 år gamle, men han er ikke klar for barn enda.. Vet det bare er å ta en test, men sannsynligheten er jo ikke særlig stor så får vel bare vente og se.. Noen med synspunkter/erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264578-noen-som-har-erfaring-med-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...