Gå til innhold

Hvem debuterte du med?

Anbefalte innlegg

Hva! Jeg trodde nå du var såpass gammel at du hadde hørt om Fru Johnsen som Inger Lise Andersen sang om i 1967.

http://no.wikipedia.org/wiki/Fru_Johnsen

Den husker jeg godt, hvor skjørtekanten var nærmere himmelen enn han noen gang kom til å komme:-)

Det var en stor slager i sin tid.

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

15

• NeaNoor

7

• Angelica :o)

5

• Mary Poppins

4

Jeg skjønner du var mer opptatt av skjørtekanten enn av moralen, ja. :)

Du har sikkert rett:-)

Jeg husker at jeg hadde en kvinnelig lærer, når jeg gikk i 3 klasse på skolen, som var rundt 25 år den gangen. Hun hadde alltid lårkort og jeg husker at jeg likte det godt når hun strakk seg oppover tavlen, hehe.

• 1 år senere...
Gjest Ulvinnen

Shit, er der i gang igjen ????

:-)

Det er vel ikke lenge før jeg er fyrbøter i badstua igjen tenker jeg. Makan ..........

Hva? Er denne tråden bragt til live igjen? Det er så lenge siden jeg var i den badstua at det føles som et annet liv.

Men jeg tar gjerne en tur dit sammen med deg, McLoud ;)

• 1 måned senere...

Annonse

Hva? Er denne tråden bragt til live igjen? Det er så lenge siden jeg var i den badstua at det føles som et annet liv.

Men jeg tar gjerne en tur dit sammen med deg, McLoud ;)

Det var hygglig å høre, for nå er det vinter og kaldt, og badstu er mere aktuellt enn på lenge.

Jeg får ta med bjørkeris jeg da :)

Gjest Ulvinnen

Det var hygglig å høre, for nå er det vinter og kaldt, og badstu er mere aktuellt enn på lenge.

Jeg får ta med bjørkeris jeg da :)

Jeg stiller når det måtte passe!

Bjørkeris høres bra ut, da får vi opp temperaturen. Skal vi fyre med den, eller hadde du andre planer? ;)

I Spania er forresten seksuell lavalder 13 år.

''I Spania er forresten seksuell lavalder 13 år.''

Det spiller nå vel ingen rolle, det er sikkert mange land der de ikkje har noen seksuell lavalder Mogadishu fks.

Men dette er Norge, det bør du huske på.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...