Gjest megan2007 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei,Jeg er en frisk, veltrent og oppegående 40 åring med normal vekt og regelmessige menstruasjoner. Jeg har alltid hatt god appetitt for sex og fått mange orgasmer og har hatt en tendens til å bli veldig våt. Jeg har vært seksuelt aktiv med mange partnere gjennom årene, i både kortere og langvarige forhold. Etter en noe lang periode (6 år) med veldig lite seksuell aktivitet pga. et smertefullt brudd, har jeg igjen funnet en elsker og kjæreste det siste året. For første gang opplever jeg at jeg ikke er trang i skjeden lenger og dette er til tider veldig problematisk både for meg og ikke minst for han. For meg virker det som jeg produserer mye mer væske enn før og at det er i hvert fall en del av problemet. Han har en stor penis og det blir noe smertefullt for meg når han støter mot livmorhalsen - vet ikke om det gjør at jeg produserer mer væsker. På den annen side er han ikke større enn andre jeg har vært sammen med tidligere uten å ha hatt dette problemet. Jeg har blitt sjekket og har ingen sopp- eller bakteriell infeksjon eller lignende. Jeg har en muskelknute og en liten polypp - kunne disse påvirke det hele? Eller er det slik at jeg har blitt slapp med årene? Jeg trodde nesten skjeden blir tørrere når man er i 40 årene. Kan jeg ha blitt slapp pga. den langvarige seksuelle inaktiviteten? Har du noen ideer om hva som kunne forårsake problemet og noen råd til meg om hva jeg kunne gjøre for å forbedre dette? Takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264585-ikke-trang-nok/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Det enkleste å gjøre er å trenge muskulaturen. Det er mye skrytt av treningseggene som du putter opp i skjeden og trener på å holde på plass. Eller man kan trene musklene mens man ser på tv, vasker opp ol.ved å knippe gjenntatte ganger i serie. Det at du får vondt når han er i deg er nok at han stanger mot livmorhalsen/tuppen din, det kan være smertefullt/ubehagelig for svært mange når slikt skjer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264585-ikke-trang-nok/#findComment-2125468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken rosanna Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Slæpp off. Jeg tror fordi du utskiller mer væske enn tidligere ( fordi vi i den alderen er så himla kåte), tror at du er vid/ for stor fordi friksjonen en mindre. Min mening er at de fleste er akkurat passe! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264585-ikke-trang-nok/#findComment-2125469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Prøv å trene bekkenbunnsmusklene dine. De blir slappere jo eldre vi blir, om vi ikke trener disse musklene spesielt. Den beste måten å trene på er å ha sex og få orgasmer, men når sexen har uteblitt over en lang periode, blir også musklene slappere. Knipeøvelser er derfor tingen. Så vil jeg tro problemet forsvinner av seg selv om noen måneder. Har beskrevet metodikk for å trene disse musklene mange ganger på Doktoronline, så jeg anbefaler et søk om du ikke har knipeprogram liggende i skuffa. Når det gjelder smerter under samleiet fordi han kommer borti livmortappen, bør dere kanskje satse på andre samleiestillinger enn de som gjør vondt. Mange kvinner foretrekker da å sitte øverst, siden de da selv kan bestemme hvor langt ned de skal slippe seg nedpå. Jeg tviler på at det er noen annen forklaring på hvorfor du blir så våt, enn at du blir ekstra kåt. Slapp av og nyt det! Blir det for vått, kan dere bruke et håndkle og tørke av hans penis av og til, så øker friksjonen for dere begge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/264585-ikke-trang-nok/#findComment-2149778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.