Gå til innhold

Jeg skal bestille kjønnshormoner..svart..

Anbefalte innlegg

Gjest Et annet nick..

"bestemt" meg nå for og skaffe hormoner for og bli mere feminin, med tanke på og føle på hvordan jeg vil reagere på hormonene.

Lest endel om dette, og flere(alle) mener at og ta hormoner over en periode kan være til god hjelp til og bli mere sikker på om man er transkjønnet eller ikke.

Har du noen tips og komme med? Doser også vidre kanskje? Skal så klart lese mye mere om dette andre steder også. Og passe på at jeg ikke gjør noe fryktelig feil.

Jada, jeg vet at det ikke er sikkert, men livet mitt er ikke sikkert uansett, og jeg vil ikke prate med legen om dette enda før jeg har funnet ut mere.

Fortsetter under...

Du er ikke alvorlig nå???!!!

Vær så snill å ikke eksperimenter med kjønnshormoner!

Er du en mann som føler deg som kvinne, eller er du en kvinne som lurer på om du er tvekjønnet? Det var litt vanskelig å forstå ut fra innlegget ditt.

Uansett bør du snakke med legen din om dette. Legen kan så hjelpe deg videre og sørge for at du får de medikamentene du skal og i riktige doser!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...