Gå til innhold

Eggløsning og auuuuuuuuuuu

Anbefalte innlegg

Gjest verpe høna...

Dette hadde vel passa bedre innpå gynekologi forumet, men siden det er mer aktivitet her så spør jeg her heller- det går jo utover seksuallivet også da sånnsett...

Jeg har så forbanna vondt i siden når jeg har eggløsning. Er slik at jeg går krumbøyd med ryggen pga smertene, det er like gale så menstruasjonssmertene jeg har.. Har ikke vært slik i alle år, det har vel blitt verre og verre med åra. Jeg er 25år nå...

Er dette normalt, at en kjenner sååå ubehag av eggløsning, eller er det noe som ikke stemmer?

Bør jeg kontakte lege?

Har kun to venninner som sier de kjenner eggløsing, alle andre sier dem ikke kjenner det en plass--- rart synes jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/264668-eggl%C3%B8sning-og-auuuuuuuuuuu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg har det også sånn, og gynekologen min sier at det er ganske vanlig.

Betyr bare at du blør litt når folikkelen med egget i sprekker.

Det er jo ganske praktisk å vite nøyaktig når du har eggløsnig. Både hvis du vil bli gravid, og dersom du ikke vil det.

Jeg har det også forferdelig vondt. men kjenner det svært lite når jeg har eggløsning iforhold til mensen. våkner om natta og om dagen klarer jeg såvidt å stå oppreist til tider! og ikke smertestillende hjelper heller:( men jeg prøvde soneterapi/akupunktur, og det hjalp meg veldig mye, ikke sååå vondt nå lenger:) et lite tips.. også hørt at det gir seg når man får barn..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...